קאדילק CT6 החדשה 2023
קאדילק CT6 חדשה ו- GT4 קופה.
קאדילק CT6 החדשה 2023
קאדילק CT6 חדשה ו- GT4 קופה.

קאדילק CT6 לא זכתה להצלחה מרשימה בשוק האמריקאי ולכן השיווק של הדגם בשוק זה הופסק עוד בשנת 2020, כארבע שנים בלבד לאחר השקת הדגם. בשוק הסיני לעומת זאת הדגם כן הצליח ולכן קאדילק חושפת עבור שוק זה את ה- CT6 החדשה ובשלב זה לא ברור אם הדגם יחזור לשוק האמריקאי.

 

לקאדילק CT6 יש את כל מה שאוהבים בשוק הסיני, מותג פרימיום, מראה יוקרתי, מידות ענק וכל זה במחיר שהוא נמוך משמעותית מדגמים בגודל דומה מתוצרת אודי, מרצדס, ב.מ.וו וכו'. קאדילק CT6 החדשה ממשיכה עם אותו מתכון מוכר, רק בעיצוב חיצוני מעודכן ומודרני המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של המותג. 

 

קאדילק CT6 החדשה 2024
קאדילק CT6 החדשה.

המידות זהות לאלו של הדגם היוצא, עם אורך של 5.22 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 3.11 מטר. בשוק הסיני, קאדילק CT6 החדשה תשווק עם מבחר של מנוע אחד בלבד, 2.0 ליטר טורבו 240 כ"ס המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש. הדגם משווק כסטנדרט עם בולמים אדפטיביים - MRC4.0. 

 

העיצוב החיצוני של ה- CT6 לא השתנה מהותית, אך תא הנוסעים לעומת זאת חדש לחלוטין והוא מצויד במיטב הטכנולוגיה העדכנית של קאדילק המוכרת לנו מקאדילק ליריק החשמלי, זה כולל מסך פנורמי ענק בגודל "33 וברזולוציה של 9K המחולק לשלושה אזורי תצוגה, נמצא גם את גלגל ההגה החדש של קאדילק, ממשק בקרה לשליטה על מערכת המולטימדיה בין המושבים ועוד. 

 

מסך 33 אינץ'
מסך 33 אינץ' קמור.

המולטימדיה מבוססת על שבב של קוואלקום עם תמיכה בתקשורת 5G אך כאן מערכת ההפעלה היא מערכת המותאמת לשוק הסיני ולשירותי הרשת של שוק זה. בנוסף נמצא את מערכת בקרת השיוט המתקדמת "סופר קרוז" של קאדילק המאפשרת נהיגה ללא אחיזה בהגה בכבישים מהירים (מבוססת על מיפוי). 

 

במקביל להשקת קאדילק CT6 החדשה, קאדילק מציגה בסין דגם חדש לחלוטין, קאדילק GT4. מדובר בדגם שהוא סוג של גרסת קופה לקאדילק XT4, שהוצג לאחרונה בדגם מתיחת פנים מחודש המציג שדרוג מקיף מאוד לדגם, כולל תא נוסעים חדש לחלוטין. 

 

קאדילק GT4
קאדילק GT4.

קאדילק GT4 אמנם דומה מאוד לקאדילק XT4 עליו הוא מבוסס אך מכיוון שזה דגם שתוכנן מחדש תא הנוסעים של הדגם קצת עדכני יותר כך שהוא מקבל לדוגמה גם את גללגל ההגה החדש של קאדילק המשלב כפתורים פיזיים עם משטחי מגע גדולים, העברת מוט ההילוכים לגלגל ההגה במקום בין המושבים, ועוד. 

 

קאדילק GT4
קאדילק GT4.

בשוק הסיני, הדגם ישווק עם אותם מנועים של ה- XT4: מנוע 1.5 טורבו 210 כ"ס עם סיוע חשמלי 48V או 2.0 טורבו 237 כ"ס עם סיוע חשמלי 48V. בשני המקרים המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית. מנוע ה-1.5 טורבו משווק בסין בלבד אך את מנוע ה-2.0 טורבו החדש נפגוש בישראל עם ה- XT4 המחודש. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.