2018 אלפא רומיאו QV בישראל
אלפא רומיאו QV נחת בישראל בישראל.
2018 אלפא רומיאו QV בישראל
אלפא רומיאו QV נחת בישראל בישראל.

הסטלביו QV נוחת בישראל עם 510 כ"ס ונתון תאוצה של 3.8 שניות, לצד אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת סמל"ת, ייבואנית אלפא רומיאו, משיקה בישראל את הסטלביו תלתן ירוק (QV), גרסת הביצועים של הסטלביו עם כיול ספורטיבי, הנעה כפולה ו-510 כ"ס. מחירו של הדגם בישראל יעמוד על 750,000 ₪.

 

הסטלביו QV מצויד באותו מנוע 2.9 ליטר V6 בי טורבו של הג'וליה QV, עם הספק מרבי של 510 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הכביש דרך גל הינע עשוי קרבון ומערכת הנעה כפולה Q4, המעבירה 100% מהמומנט לציר האחורי במצב רגיל ובהתאם לצורך עד 50% מהמומנט לציר הקדמי .

 

אלפא רומיאו סטלביו QV
אלפא רומיאו סטלביו QV.

על הכביש התוצאה היא תאוצה 0-100 קמ"ש בזמן של 3.8 שניות ומהירות מרבית של 283 קמ"ש. בזכות משקל עצמי נמוך במיוחד יחסית לקרוסאובר, לסלטביו יחס משקל / הספק של 3.6 ק"ג לכל כ"ס, עוד נתון אשר אפשר לדגם להשיג זמן הקפה בנורבורגרינג של 7 דקות ו 51.7 שניות - ה SUV המהיר ביותר במסלול.

 

הסטלביו מצויד בבורר מצבי נהיגה DNA Pro עם 4 מצבי נהיגה כולל מצב RACE ספורטיבי, מושבי ספורט, מערכת בולמים אדפטיבית עם 3 מצבי כיול ומנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

 

אלפא רומיאו סטלביו תא הנוסעים
אבזור עשיר ורמה גבוהה של בטיחות.

הטסלביו QV משווק עם מבחר רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון "זחילה בפקקים" וניטור שטחים מתים. בנוסף, הדגם מצויד בחיישני חניה קדמיים ואחוריים ובמצלמה אחורית. הדגם זכה לציון גבוה במבחני הריסוק עם הגנה של 97% על הנוסעים.

רשימת האבזור בדגם עשירה וכוללת, בין היתר: מולטימדיה "8.8 עם דיבורית BT ותפעול קולי, מערכת שמע עם , 14 רמקולים מבית Harman Kardon 900, ריפודי עור משולב באלקנטרה, כיוון חשמלי למושב הנהג והנוסע, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חישוקי "20, תאורת בי-קסנון אדפטיבית, חלון גג פנורמי, חיישני תאורה וגשם, מפתח חכם KeyLess, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.