בוגאטי דיבו היא גרסת ביצועים לשירון, חדה וזריזה יותר המיועדת לנהיגת מסלול. 

 

רק 40 אנשים בעולם יזכו להיות הבעלים המאושרים של יצירת המופת המוטורית החדשה בוגאטי דיבו (Divo), גרסה חדה, קלה וזריזה יותר לבוגאטי שירון המכוונת לנהיגת מסלול. גם אם יש ברשותכם 5.8 מיליון דולר פנויים, מחירה של הדיבו, תדעו שכל היחידות נמכרו כבר מראש.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב של הדיבו מזוהה מיד עם השירון, זאת למרות שכל חלקי המרכב הוחלפו ועוצבו מחדש בכדי לשפר את זרימת האוויר סביב הרכב לטובת קירור טוב יותר לבלמים והמנוע ובעיקר, בכדי להגדיל את כוח ההצמדה המרבי ב-90 ק״ג לעומת השירון.

 

בוגאטי דיבו
מכוונת מסלול.

מי שלא השתנה הוא מנוע ה-W16 בנפח 8.0 ליטר אשר מייצר בעזרת 4 מגדשי טורבו הספק מרבי של 1500 כ״ס ומומנט מרבי של 163 קג"מ. בניגוד לשירון, לה מהירות מרבית של 420 קמ״ש, לדיבו אין ״מפתח מהירות״ כך שהמהירות המרבית בדגם עומדת על ״רק״ 380 קמ״ש.

בוגאטי ביצעה שינויים גם למערכת הבלימה, ההיגוי והמתלים וכן הפחיתה את משקל הדיבו ב-35 ק״ג לעומת השירון באמצעות חישוקי גלגלים קלים יותר, הסרה של חלק מחומרי בידוד הרעשים, מערכת שמע שונה ועוד. בוגאטי מציינת כי כל השינויים בדגם מאפשרים להשיג תאוצה צידית של עד 1.6G ולקצר את זמן ההקפה על מסלול נארדו של פורשה בשמונה שניות לעומת השירון.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

וואו איזה מכונית מוטרפתתתתתתתת!!!!!!!!!!1

This comment was minimized by the moderator on the site

לא נכון למבורגיני יותר טובה!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

ניראלי שאתה לא מכיר את בוגטי מיקרוב תעשה שיעורי ביית ודבר איתי

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location