יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה בגרסת בסיס חדשה.
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה בגרסת בסיס חדשה.

יונדאי סנטה פה 2.4 בנזין מקבל גרסת בסיס חדשה עם הנעה קדמית ורמת גימור נמוכה יותר. המחיר זול משמעותית ועומד על 229,900 ₪.

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, תחל בקרוב בשיווק גרסת בסיס חדשה לסנטה פה 2.4 בנזין הנעה קדמית 2X4, לעומת כפולה בדגם פרימיום, וברמת גימור נמוכה יותר הנקראת אקזקיוטיב (Executiv). מחיר הסנטה פה 2.4 ליטר 2X4 עומד על 229,900 ₪, זאת לעומת 251,900 ₪ לדגם הבנזין פרימיום עם הנעה כפולה.

 

גרסת הבסיס החדשה מצוידת במנוע ה-2.4 ליטר המוכר של הדגם, עם הספק מרבי של 185 כ"ס ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

2019 יונדאי סנטה פה החדש
סנטה פה.

רמת הגימור Executiv כוללת מולטימדיה "7 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, שליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי, בלימה בנסיעה לאחור במהירויות חניה, מערכת למניעת שכחת ילדים, ניטור שטח מת ועוד. לעומת דגם הפרימיום דגם אקזקיוטיב מחסיר גג פנורמי, וילונות בדלתות מאחור, חלונות כהים מאחור, כוונון חשמלי למושב הנהג, מראה פנימית מתכהה אוטו' מערכת יציאה בטוחה המונעת פתיחה של הדלתות במקרה של סכנה, מערכת אקטיבית להתראה ומניעת התנגשות בעת מעבר נתיב ועוד.

המסירות של הגרסה החדשה יחלו במהלך החודשים פברואר-מרץ. 2020 יונדאי סנטה פה - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.