האקליפס קרוס הוא קרוסאובר קופה אפנתי, מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו 163 כוח סוס ותיבה רציפה, עם הנעה קדמית או כפולה ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

 

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משיקה היום (ג') את האקליפס קרוס, הקרוסאובר קופה החדש והאפנתי של מיצובישי המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון אך גם בדגמים כגון טויוטה C-HR. האקליפס קרוס ישווק בישראל עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 163 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה, הנעה קדמית או כפולה, מערכות בטיחות מתקדמות, ארבע רמות גימור ובמחיר התחלתי של 149 אלף שקל ועד ל-180 אלף שקל לדגם 4X4.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האקליפס קרוס הוא אח קטן ואפנתי לאאוטלנדר, המיועד לחמישה נוסעים. לעומת האח הגדול הפונה אל הצד הפרקטי בעיקר, האקליפס קרוס מנסה לפנות גם ובעיקר אל לצד הרגשי יותר של הרוכשים באמצעות עיצוב דמוי קופה אפנתי, תא נוסעים מודרני ואיכותי יותר, יחידת הנעה חזקה וגם התנהגות כביש מהנה יותר.

 

מיצובישי אקליפס קרוס - תא הנוסעים
תא נוסעים איכותי ומודרני יותר מזה של ה-ASX או האאוטלנדר.

לאקליפס קרוס מידות של 4,405 מ"מ אורך, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,685 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,670 מ"מ ומרווח גחון העומד על 183 מ"מ. שורת המושבים השנייה בדגם כולל אפשרות להטיה של משענות הגב ב-16-36 מעלות וכן נעה על מסילה בטווח של 20 ס"מ כך שנפח תא המטען בדגם נע בין 341 ליטר ועד ל-448 ליטר - פחות מספורטאז'/טוסון אך מתחרה בזה של הקשקאי/סובארו XV, לדוגמה.

 

אקליפס קרוס - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

בחזיתו של האקליפס קרוס אנחנו פוגשים מנוע חדש במיצובישי: 1.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 163 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,800-4,500 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה (INVCES-III) המדמה אופי פעולה של תיבת הילוכים אוטו' פלנטרית, כולל תחושת העברת הילוכים. ברמות האבזור הבסיסיות הכוח מועבר על הגלגלים הקדמיים בלבד וברמת הגימור הבכירה Elite נמצא מערכת הנעה כפולה (S-AWC) הכוללת דיפרנציאל מרכזי ויסקוזי המחלק את המומנט בין הציר הקדמי לאחורי בהתאם לרמת האחיזה ובנוסף, המערכת שולטת על הבלמים בכל גלגל בנפרד לטובת חלוקת המומנט בין הגלגלים בכל ציר - מערכת המיועדת בעיקר לשיפור האחיזה בכביש ולא לנסיעת שטח מאתגרת.

 

ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-9.3 שניות (9.8 שניות דגמי 4X4), מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.9 ק"מ לליטר בדגמי הנעה קדמית ו-14.2 ק"מ לליטר בדגמי הנעה כפולה.

 

מיצובישי אקליפס קרוס
עיצוב אפנתי.

אבזור ובטיחות:

האקליפס קרוס ישווק בארבע רמות גימור, כאשר רק רמת הגימור הגבוהה ביותר ELITE מצוידת בהנעה כפולה. רמת הגימור הבסיסית INTENSE כוללת, בין היתר: בקרת אקלים, בקרת שיוט, חלונות כהים מאחור, שליטה מההגה, מולטימדיה מקורית "7 עם דיבורית BT והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חיישני גשם, מצלמה אחורית, בלם יד חשמלי, חישוקי סגסוגת "18 ועוד.ברמות האבזור הגבוהות יותר נוכל למצוא בקרת אקלים מפוצלת, תאורת LED מלאה, מפתח חכם עם כניסה והתנעה, חלון גג חשמלי, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזק, מושבי עור, מושב נהג חשמלי, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ועוד. 2018 מיצובישי אקליפס קרוס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

בכל רמות הגימור נוכל למצוא מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש לרכב ו-65 קמ"ש להולכי רגל), התרעה על סטייה מנתיב, שליטה באורות גבוהים ומצלמה אחורית. רמת האבזור INSTYLE מוסיפות בקרת שיוט אדפטיבית ורמות הגימור PREMIUM ו-ELITE כוללת בנוסף ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ותוצגה עילית צבעונית. החל מרמת הגימור Instyle, מערכת הבלימה  האוטונומית פועלת בטווח מהירויות של עד 180 קמ"ש לכלי רכב ו-65 קמ"ש להולכי רגל. האקליפס קרוס זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במחני הריסוק של ארגון EURO NCAP, עם ציונים טובים למדי בכל סעיפי המבחן. 

 

מיצובישי אקליפס קרוס - מחירון:

INTENSE 2X4 אוטו’ - 148,900 שקל

INSTYLE 2X4 אוטו’ - 159,900 שקל

PREMIUM 2X4 אוטו’ - 169,900 שקל

ELITE 4X4 אוטו’ - 179,900 שקל

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

קצת השתגעו במחיר. רוצים להדמות להונדה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location