סאנגיונג החלה החודש בשיווק הקורנדו החדש באירופה, ובתחילת 2011 אצלנו. עד בואו, אנחנו מביאים לכם את הפרטים המלאים.

סאנגיונג קוראנדו החדש 2011

ג'יפ סאנגיונג קורנדו האחרון ששווק בארץ, לא ממש זכה להצלחה, למרות שזה היה בשיא תקופת רכבי השטח, ותרום תקופת הקרוסאובר. בתערוכת פריז 2008, סאנגיונג הציגה לראשונה את המחליף, הקוראנדו C200 קונספט, אך עם הקשיים שאליהם נכנסה היצרנית הקטנה, ההשקה של דגם הייצור התעכבה. עכשיו בבעלות מהינדרה ההודית (שמחליפה את יונדאי), הדברים מתחילים לרוץ שם קצת יותר מהר.

 

הקוראנדו החדש, לראשונה אצל סאנגיונג, יושב על שילדה אחודה ומתלים נפרדים מלפנים ומאחור, ויציע נוחות נסיעה והתנהגות כביש משופרים בהרבה מהדגם המוחלף ומשאר דגמי סאנגיונג הנוכחיים. המידות אותן מציע הקורנדו החדש, לא שונות במיוחד מהסגמנט אליו שייך הקורנדו החדש, עם אורך של 4.41 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.67 מטר ובסיס גלגלים של 2.65 מטר, גודל יותר מניסאן קשקאי ומאוד דומה ליונדאי ix35.

 

סאנגיונג בעבר התגאתה להצהיר שמלפנים שוכן מנוע מבית מרצדס, למרות היותו מיושן. הפעם, מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע טורבו דיזל חדש, מייצור עצמי של סאנגיונג. מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק 175 כ"ס המתקבל ב-4000 סל"ד ומומנט של 36.5 קג"מ המתקבל בין 2000-3000 סל"ד. המנוע ישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. הביצועים סבירים עם 10.8 שניות ל-100 קמ"ש (10.0 עם התיבה הידנית) ומהירות מרבית של 186 קמ"ש (195 קמ"ש ידנית). כמו כל קרוסאובר מודרני, גם הקוראנדו יוצע עם הנעה קדמית בלבד או 4X4. עם הנעה קדמית, צריכת דלק תעמוד על 15.4 ק"מ לליטר ועם הנעה כפולה ותיבה אוטומטית, 13.3 ק"מ לליטר סבירים בהחלט.

 

135542_full_medres
135542_full_medres
135546_full_medres
135546_full_medres
135568_full_medres
135568_full_medres
135571_full_medres
135571_full_medres
135943l
135943l
377006l
377006l
546689l
546689l
711935l
711935l

 

סאנגיונג, כחברה שאחראית על האסון העיצובי, הרודיוס, מציגה עם הקוראנדו החדש, מהפכה של ממש בתחום העיצוב בסאנגיונג, על העיצוב הייתה אמונה סדנת ג'וג'ארו האיטלקית. אמנם מהפכה עבור סאנגיונג, אך בסך הכל העיצוב החיצוני סולודי בדומה לניסאן קשקאי, ובניגוד גמור לעיצוב המוחצן של היונדאי ix35. העיצוב הסולידי מבחוץ ממשיך פנימה וללא הסמל על ההגה, היה ניתן לחשוב שמדובר בעוד עיצוב יפני יעיל ומסודר, אך חסר מעוף. ברמות הגימור הגבוהות, ניתן לקבל שני גוונים לעיצוב הפנים, המשדרגים את עיצוב הפנים, עם תחושה אוורירית יותר ופחות קודרת.

 

הקוראנדו החדש יוצע בשתי רמות גימור, “Premium” ו- “Limited”. רמת האבזור הבסיסית "פרמיום" תציע מזגן רגיל, הגה מצופה עור עם כפתורי שליטה על מערכת השמע, נגן תקליטורים ו-MP3 עם חיבור USB, קישורית "שן כחולה" בקרת שיוט, חישוקי 17 אינצ', תאורת יום (לא LED) ומערכת סיוע לזינוק בעליה. רמת הגימור "לימיטד" מוסיפה, בקרת אקלים, מערכת סיוע בחניה, מושבי עור מחוממים וחשמליים, חישוקי 18 אינצ' וגגון. 6 כריות אוויר ישמרו על בטיחות הנוסעים וכן כל צרופי האותיות, ABS, ESP וכו'. תא המטען בנפח 486 ליטר.

 

ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_12
ssangyong_korando_5225_12

 

אין ספק שהקוראנדו החדש, הוא קפיצת מדרגה עבור סאנגיונג, אך במבחנים שנערכו לרכב בחו"ל, מציינים שהוא לא רע לכשעצמו, אך נמצא קצת מתחת לרמתן של המתחרות. הקוראנדו החדש, מוצע באירופה במחיר הנמוך בכ-15,000 ש"ח לעומת יונדאי ix35 מקביל עם מנוע זידל, אך חסרונו של מנוע בנזין בהיצע, נכון לעכשיו, יעמת אותו מול הגרסאות היותר יקרות של המתחרות ויקשה עליו להציע מחיר תחרותי לגרסאות הבנזין הזולות של הקשקאי וה-ix35.

 

135542_full_medres
135542_full_medres
135546_full_medres
135546_full_medres
135568_full_medres
135568_full_medres
135571_full_medres
135571_full_medres
135943l
135943l
377006l
377006l
546689l
546689l
711935l
711935l
ssangyong_korando_5225_6
ssangyong_korando_5225_6
ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_7
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_10
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_11
ssangyong_korando_5225_12
ssangyong_korando_5225_12
ssangyong_korando_5225_13
ssangyong_korando_5225_13
ssangyong_korando_5225_14
ssangyong_korando_5225_14
ssangyong_korando_5225_15
ssangyong_korando_5225_15
ssangyong_korando_5225_16
ssangyong_korando_5225_16
ssangyong_korando_5225_18
ssangyong_korando_5225_18
ssangyong_korando_5225_20
ssangyong_korando_5225_20
ssangyong_korando_5225_21
ssangyong_korando_5225_21
ssangyong_korando_5225_22
ssangyong_korando_5225_22
ssangyong_korando_5225_23
ssangyong_korando_5225_23
ssangyong_korando_5225_24
ssangyong_korando_5225_24
ssangyong_korando_5225_29
ssangyong_korando_5225_29
ssangyong_korando_5225_32
ssangyong_korando_5225_32
ssangyong_korando_5225_35
ssangyong_korando_5225_35
ssangyong_korando_5225_36
ssangyong_korando_5225_36
ssangyong_korando_5225_37
ssangyong_korando_5225_37
ssangyong_korando_5225_38
ssangyong_korando_5225_38
ssangyong_korando_5225_39
ssangyong_korando_5225_39
ssangyong_korando_5225_40
ssangyong_korando_5225_40
ssangyong-korando_2011_cartube_00
ssangyong-korando_2011_cartube_00
ssangyong-korando_2011_cartube_01
ssangyong-korando_2011_cartube_01
ssangyong-korando_2011_cartube_02
ssangyong-korando_2011_cartube_02
ssangyong-korando_2011_cartube_03
ssangyong-korando_2011_cartube_03
ssangyong-korando_2011_cartube_04
ssangyong-korando_2011_cartube_04
ssangyong-korando_2011_cartube_05
ssangyong-korando_2011_cartube_05
ssangyong-korando_2011_cartube_06
ssangyong-korando_2011_cartube_06
ssangyong-korando_2011_cartube_07
ssangyong-korando_2011_cartube_07
ssangyong-korando_2011_cartube_08
ssangyong-korando_2011_cartube_08
ssangyong-korando_2011_cartube_09
ssangyong-korando_2011_cartube_09
ssangyong-korando_2011_cartube_10
ssangyong-korando_2011_cartube_10
ssangyong-korando_2011_cartube_11
ssangyong-korando_2011_cartube_11
ssangyong-korando_2011_cartube_12
ssangyong-korando_2011_cartube_12
ssangyong-korando_2011_cartube_13
ssangyong-korando_2011_cartube_13
ssangyong-korando_2011_cartube_14
ssangyong-korando_2011_cartube_14
ssangyong-korando_2011_cartube_15
ssangyong-korando_2011_cartube_15
ssangyong-korando_2011_cartube_16
ssangyong-korando_2011_cartube_16
ssangyong-korando_2011_cartube_17
ssangyong-korando_2011_cartube_17
ssangyong-korando_2011_cartube_18
ssangyong-korando_2011_cartube_18

תגיות: סאנגיונג
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.