סוזוקי מעניקה לסלריו העירונית מתיחת פנים קלה עם עדכון לעיצוב החיצוני ושיפור הבטיחות בדגם.

 

סוזוקי חושפת בשוק ההודי את הסלריו 2018 החדשה, זאת לאחר שהעניקה למכונית העירונית שלה מתיחת פנים, קלה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

שלוש שנים לאחר שהציגה לראשונה את הדגם כמחליף לאלטו והספלאש, סוזוקי מעניקה לדגם עיצוב חדש לפגוש הקדמי, כולל עיצוב שונה לגריל וכונס האוויר, עיצוב חדש לפגוש האחורי המעניק לדגם מראה רחב יותר ולמראות הצד נוספו יחידות איתות אינטגרליות.

 

2018 סוזוקי סלריו תא הנוסעים
תא הנוסעים נותר ללא שינוי מחושי.

תא הנוסעים נותר ללא שינוי, למעט אופציה לשילוב של שני גוונים וכן שדרוג הבטיחות של הדגם באמצעות חיזוקים לשלדה.

 

סוזוקי תמשיך להציע את הסלריו עם אותו מנוע K10: מנוע שלושה צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 67 כ"ס ומומנט מרבי של 9.2 קג"מ. כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית.

 

בעוד מספר ימים, סוזוקי תחשוף בהודו את הסלריו X, גרסת פנאי לדגם עם הגבהת מרכב קלה ותוספת של פלסטיקה חיצוני וחישוקי גלגלים המעניקים לדגם מראה "קרבי".

 

2018 סוזוקי סלריו החדשה
פגוש אחורי חדש ותוספת של מאותתים למראות הצד.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

פלסטיקה ברמה ירודה ביותר , שמרעישה ומזמזמת המון ,חלקים שמתפרקים בקלות, ובנסיעה תוסיפו לזה את חוסר האטימה לרעשים מבחוץ . מנוע חלש ביותר שצורחחח ,,, במיוחד בהילוך ראשון ושני, בנסיעה ב: 90 קמ"ש...

פלסטיקה ברמה ירודה ביותר , שמרעישה ומזמזמת המון ,חלקים שמתפרקים בקלות, ובנסיעה תוסיפו לזה את חוסר האטימה לרעשים מבחוץ . מנוע חלש ביותר שצורחחח ,,, במיוחד בהילוך ראשון ושני, בנסיעה ב: 90 קמ"ש ומעלה המנוע רועד ומרגשים זאת הייטב , בעליות המחשב מתבלבל ומחליף כל הזמן הילוך בעיקר בין הילוך 3 ל 4 ,,,הייתה לי בעיה מכנית ובמוסך המרכזי סוזוקי לא ידעו לטפל בה ציחקקו והבנתי שגישתם היא בסיגנון מה אתה בא לבלבל לנו ת'מוח סע, הכול בסדר, מבדיקה של מהנדס רכב במוסך אחר, ( לאחר כשנה )הבעיה אובחנה והוחלף לי קלא'צ ( נאמר לי חד משמעית שאני לא הראשון עם אותה בעיה ), הייתי מצפה (מסוזוקי) מרכב חדש קצת יותר ובמיוחד

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location