פונטיאק סולסטיס קופה שנרכשה השבוע, היא הפונטיאק האחרונה שנמכרה והשריד האחרון באולם התצוגה לעוד מותג אמריקאי ענק שנפל חלל לא רק בשל המשבר הכלכלי, אלא בעיקר בשל הזחיחות של תעשיית הרכב האמריקנית.

פונטיאק סולסטיס

עוד רקוויאם לשרידי הדינוזאור שפעם קראו לו תעשיית הרכב האמריקנית הגיע לסיומו. שערי מפעל הייצור של פונטיאק נסגרו אמנם באוגוסט 2009, אך עד לשבוע זה, נותרו רכבי פונטיאק חדשים משנת 2009 למכירה במדינות שונות בארה"ב. השבוע, שוטר בפנסיה רכש את האחרונה שנותרה. אד הפנסיונר נסע מרחק של 1770 ק"מ על גבי השבולט סילווראדו שלו בכדי להגיע ממיאמי לצפון פלורידה, בכדי לרכוש את הפונטיאק האחרונה שנותרה ובזאת סיים 84 שנים למותג פונטיאק, מישהו עוד יאשים יום אחד את GM ברצח.

 

אד רכש לעצמו פונטיאק סולסטיס קופה חדשה משנת ייצור 2009, ובכך חתם פרק בהיסטוריה המוטורית של ארה"ב. פונטיאק סולסטיס, מייצגת נאמנה את הזחיחות של תעשיית הרכב האמריקנית. תעשייה מיושנת, עם מנהלים דשנים וזחוחים שנשארה אי שם בשנות ה-80, עם איכות חומרים מחפירה וגם הסולסטיס לא נבדלת מכך. מבחוץ היא נראית מליון דולר, למרות שמחירה בארה"ב דומה לזה של מאזדה 3 אצלנו, אך מבפנים, איך נאמר זאת, אחרי יום של נסיעה בה תאלצו לאסוף את הכפתורים שנפלו ולהרכיב ביום שלמחרת.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.