סיטרואן לא המתינה עד לתערוכת פריז בכדי לחשוף את ה- C4 החדשה. למרות שהצרפתים טובים במהפכות, העיצוב קצת מאכזב

סיטרואן C4 החדשה 2011

באוקטובר, סיטרואן הייתה אמורה להציג בתערוכת פריז הקרובה את ה- C4 החדשה, אך כנראה שהיא לא יכלה להתאפק עוד. סיטרואן חושפת תמונות של ה- C4 האצ'בק החדשה, המכונית בסגמנט הכי חשוב עבור סיטרואן שתתחרה מול פולקסווגן גולף, רנו מגאן וכמובן מול המלכה האירופאית הפורד פוקוס.

סיטרואן C4 החדשה בישראל - החל מ-120,990 שקל

העיצוב של ה- C4 החדשה מאוד שמרני, ללא מהפכות בעיצוב ולא פורץ גבולות, את זה סיטרואן משאירה לדגם ה-DS4 שיבוא בהמשך ויהיה דומה לקונספט DS High Rider שהוצג בתערוכת ג'נבה השנה. דבר אחד חיובי כן ניתן לומר על העיצוב החדש, היא נראית מוצקה יותר כמו אחותה הגדולה ה- C5. הכיוון העיצובי של ה-C4 החדשה מכוון כולו לפוקסווגן גולף מובילת הקטגוריה, סולדי המקרין איכות ומוצקות כמעט כמו של רכב פרמיום.

 

רמז לעיצוב הפנים כבר ראינו לפני מספר חודשים תחת ה- DS High Rider קונספט. כאן סיטרואן לא מאכזבת ומציגה עיצוב פנים שנראה דומה לעיצוב הפנים של ה- C5 כלומר שפשוט נראה איכותי מאוד, מוצג מאוד, גרמני מאוד, אם זה היה עיצוב הפנים של הגולף למשל, לא היינו מתבלבלים. סיטרואן ויתרה הפעם על הגימיק של ה-C4 הנוכחית וכעט הפקדים וגלגל ההגה הם יחידה אחת. הורידו גימיק אחד והוסיפו אחר, סיטרואן תאפשר לנהגים לקבוע את צבע תאורת הפנים של לוח השעונים וכן לבחור את הסאונד הפוליפוני של ההתראות לנהג.

 

 

בכדי להתחרות בטובות הקטגוריה סיטרואן מוסיפה פרטים ייחודיים לסגמנט כגון, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, התראה על סטייה מנתיב, פנסי קסנון עוקבי פנייה, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות הזוכר הגבלת מהירות לפי המיקום ומערכת eTouch שתאפשר לנהג לשפר את צריכת הדלק ומתראה לנהג על כל פעולה הדורשת תחזוקה במוסך כגון החלפת נורה וכו'.

 

C4 החדשה מבוססת על שלדת ה-C4 היוצאת, אך כל המידות צמחו. אורך של 433 ס"מ (5.5+ ס"מ), 179 ס"מ רוחב (1.7+ ס"מ), 149 ס"מ גובה (3.2+ ס"מ) ונפח תא המטען למרות שזו גרסת ה'אצבק הוא הגדול בסגמנט עם 408 ליטר.

 

סיטרואן לא פרסמה מידע על המנועים שישרתו את ה-C4 החדשה, אך ניתן לצפות לכל מגוון המנועים של PSA בהספקים השונים כאשר המנועים המוגדשים כנראה וישמרו לגרסאות ה-DS בלבד. כן צפויה גרסה היברידית, ראשונה בעולם העושה שימוש במנוע דיזל ומנוע חשמלי ביצור המוני. יהיה מאוד מעניין לראות איך PSA לוקחת את הידע הרב שלה במנועי דיזל ומיישמת אותו ביחידה היברידית שאמורה להציע צריכת דלק שתבייש את הפריוס.

 

אלינו היא צפוייה להגיע באמצע 2011.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/-W--8ZApC60?rel=0{/iframe}

תגיות: סיטרואן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.