ליפמוטור C10 הושק בסין רק לפני קצת יותר משנה, ובישראל מנובמבר 2024, אך כידוע קצב השינויים בשוק הסיני הוא על סטרואידים לעומת המוכר לנו כך שלמרות שהדגם מצליח למדי בסין עם מכירות של כ-100,000 יחידות עד היום בליפמוטור כבר מציגים מקצה שדרוגים מקיף המתרכז במערכת ההנעה החשמלית של הדגם. הדגם מוצג אמנם כדגם 2026 אך בשוק הסיני כבר החלה המכירה המוקדמת, אלינו הדגם המשודרג צפוי להגיע רק בשנה הבאה.
העדכון המקיף ליחידת ההנעה החשמלית של ליפמוטור C10 מתחיל במעבר מארכיטקטורת 400V לארכיטקטורת 800V הכוללת גם התקנה של סוללת LFP חדשה בקיבולת גדולה יותר של 74.9kWh, זאת לעומת 69.9kWh כך שתצפו לתוספת של עוד קילומטרים לטווח הנסיעה לעומת ה-424 ק"מ של הדגם הנוכחי. כמו בדגם הנוכחי, התאים של הסוללה מחוברים ישירות לשלדה - CTC.

המעבר לארכיטקטורת 800V אפשר לשדרג משמעותית את הטעינה המהירה, במקום 30 דקות לטעינה של 30% עד 80% בדגם הנוכחי זמן הטעינה התקצר ל-16 דקות בלבד. נותר לקוות שעם השדרוג הזה ליפמוטור התקינה גם מטען פנימי 11kW תלת פאזי במקום 6.6kW חד פאזי כיום.
שדרוג נוסף לו זכה ה- C10 בדגמי 2026 הוא מנוע חשמלי אחורי חזק יותר בהספק של 295 כ"ס ו-36.7 קג"מ לעומת 215 כ"ס ו-32.6 קג"מ בדגם הנוכחי. עם המנוע החזק יותר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות לעומת 7.5 שניות בדגם הנוכחי.

שדרוגים אלו הם בדיוק מה שהדגם הנוכחי היה צריך כדי להפוך לאטרקטיבי עוד יותר ומדגם טוב לדגם מוביל שוק. לצד שדרוגים אלו נמצא גם מערכת מולטימדיה שזכתה לשבב קוואלקום חדש ומהיר יותר ומשטח הטעינה האלחוטי שודרג להספק של 50W לעומת 15W בדגם הנוכחי.