מוסטנג מאך E GT
מוסטנג מאך E GT.
מוסטנג מאך E GT
מוסטנג מאך E GT.

פורד פותחת בשוק האמריקאי את פנקס ההזמנות לגרסת הביצועים הבכירה והחדשה של המוסטנג מאך E החשמלית, מוסטנג מאך E GT אותה ניתן לקבל גם במהדורת ביצועים משודרגת GT Performance Edition.

 

מוסטנג מאך E GT מצוידת בשני מנועים חשמליים המייצרים הספק כולל 480 כ"ס ומומנט מרבי של 82.9 קג"מ. מהדורת הביצועים מציעה הספק זהה אך מומנט מרבי גבוה יותר של 87.6 קג"מ. על הכביש התוצאה היא נתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 3.8 שניות בדגם GT הרגיל ו-3.5 שניות במהדורת הביצועים. טווח הנסיעה בדגמים (בתקן EPA) עומד על 402 ק"מ או 378 ק"מ בהתאמה.

 

2021 מוסטנג מאך E GT
מוסטנג מאך E GT.

כמו בשאר דגמי המוסטנג Mach-E לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין שלושה מצבים שונים, שני דגמים הביצועים זכו למצב נוסף (Unbridled) המיועד לנהיגת מסלול, כולל סאונד תואם שיושמע דרך מערכת השמע בחלל תא הנוסעים.

 

מהדורת הביצועים Mach-E GT Performance כוללת לא רק תוספת קלה לביצועים אלא גם מגוון שדרוגים לשיפור היכולות הדינמיות, זה כולל מערכת בלימה משודרגת של ברמבו עם צלחות בילום קדמיות גדולות יותר בקוטר של 385 מ"מ יחד עם חישוקי "20 קלים יותר הנועלים צמיגי פירלי 245/45 שתוכננו במיוחד עבור הדגם ומערכת בולמים אדפטיביים MagneRide.

 

מוסטנג מאך E GT
מוסטנג מאך E GT.

בתא הנוסעים נמצא גימור קרבון, מושבי ספורט ועוד. מהדורת הביצועים זוכה למושבים עם תמיכת צד הדוקה עוד יותר. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות Co-Pilot 360 Active 2.0 הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת לנהג להסיר חוקית את הידיים מההגה לאורכם של 160,000 ק"מ של כבישים מהירים ברחבי צפון אמריקה. חיצונית נמצא "גריל" קדמי במראה של קרבון עם סמל מוסטנג בעל תאורה אחורית, מפצל זרימה קדמי, מראות צד בשחור מבריק, קליפרים באדום וחישוקי "20.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.