שגריר בקליק
שגריר בקליק - שירותי דרך.
שגריר בקליק
שגריר בקליק - שירותי דרך.

שירות ״שגריר בקליק״ תאפשר הזמנת שירותי דרך באמצעות הטלפון הסלולרי ולבדוק צפי הגעה און-ליין.

 

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותי דרך וגרירה לכ- 1.4 מיליון מנויים בישראל, מדווחת על כניסתה לעולם המובייל והשקת שירות חדש למנויי החברה - שגריר בקליק.
השירות החדש יאפשר ללקוחות אשר מתקשרים להזמין ניידת שירות או גרירה לקבל לינק למכשיר הסלולרי שלהם במקום להמתין על הקו. לאחר הזדהות ראשונית יקליד הלקוח את מהות התקלה, יקבל אפשרות עזרה במקום באמצעות שאלות הכוונה, מיקומו יאותר בצורה אוטומטית או באמצעות הקלדה ולאחר השלמת פרטים כגון האם ימתין או ישאיר מפתחות תשלח אליו ניידת שירות או גרר. כל זאת באמצעות מעקב און ליין לזמן הגעה מדויק עד להגעת השירות.

 

בנוסף, במקרה תאונה יוכל הלקוח בהכוונת האפליקציה להעלות נתונים נוספים, לתעד את התאונה, לצלם תמונות ולשתפם עם מוקד השירות של שגריר.

דוד מיכאל מנכ"ל שגריר מציין כי זמן ההמתנה לשירות הוא אחד מהדברים אשר גורמים לחוסר וודאות של הלקוחות. מנתוני שגריר כ 40% מהשיחות למוקד השירות הינן שיחות חוזרות דבר אשר מייצר לחץ מיותר. מעתה אנו מנגישים באופן שקוף את כל המידע כשהשירות החדש מעניק שקט נפשי ללקוחות, מוריד את סף החרדה ומאפשר לדעת בדיוק תוך כמה זמן יגיע איש השירות באמצעות ה"טרקר", תקלה ברכב תמיד קורת בזמן הכי לא מתאים ועוצרת את מהלך החיים המתוכנן ואנו בשגריר עושים כל מאמץ כדי לעזור ללקוחותינו לחזור לשגרה במהרה. הוסיף מיכאל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.