2020 סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס המחודשת.
2020 סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס המחודשת.

דגמי 2020 של האיגניס זוכים לעיצוב מעודכן כולל רמת גימור במראה של רכב שטח, יחד עם לוח מחוונים מעודכן ואותה יחידת הנעה מורכת 1.2 ליטר עם מערכת מיקרו-היברידית.

 

סוזוקי חושפת ביפן את דגמי 2020 המחודשים של האיגניס אשר זכו למתיחת פנים קלה הכוללת עיצוב מעודכן, רמת גימור חדש במראה של רכב פנאי ושדרוג קל לתא הנוסעים. את האיגניס המחודשת נפגוש בישראל במהלך הרבעון השלישי של השנה.

דגמי 2020 של האיגניס מציגים עיצוב חדש לגריל הקדמי יחד ולקוחות הדגם יוכלו כעת לבחור ברמת גימור חדשה Hybrid MF המעניקה לדגם מראה דמוי SUV עם גריל קדמי חדשה עם אלמנטים מכרום בצורת האות U, דמוי מגלש כסוף בתחתית הפגוש, פלסטיקה שחורה מסביב לבית הגלגלים וחצאיות הצד. מאחור נמצא עיצוב מעודכן לפגוש האחורי הכולל ברמת הגימור Hybrid MF דמוי מגלש כסוף המשלים את המראה המסוקס.

 

2020 סוזוקי איגניס
עיצוב מעודכן גם לפגוש האחורי.

דגמי Hybrid MF זוכים בנוסף לריפוד מושבים דמוי עור, שילוב צבעים כהה בתא הנוסעים וכרמת גימור המיועדת לצעירים עם אורך חיים אקטיבי, רצפת תא המטען מצופה בחומר קל לניקוי.

 

2020 סוזוקי איגניס תא הנוסעים
לוח מחוונים מעודכן.

בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא ריפודי מושבים חדשים, גרפיקה חדשה ללוח המחוונים לוח מחוונים עם גרפיקה חדשה ושילובי צבעים חדשים לתא הנוסעים. בשוק היפני לפחות, הדגם מצויד במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב.

ביפן, הדגם ממשיך עם מנוע ה-1.2 ליטר 90 כ"ס המוכר של הדגם, שם הוא נעזר במערכת מיקרו-היברידית SHVS 12V המוסיפה בעת הצורך 5 כ"ס ותורמת לביצועים עדיפים וצריכת דלק חסכונית יותר. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים רציפה CVT וניתן כאופציה לקבל את הדגם גם עם מערכת הנעה כפולה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 21

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.