הדגמים הנמכרים ביותר בישראל - מחצית ראשונה 2018

יונדאי איוניק
יונדאי איוניק - הדגם הנמכר ביותר במחצית הראשונה של 2018.

האיוניק של יונדאי, כדגם הנמכר ביותר במחצית הראשונה של 2018, בדרך להחזרת תואר המכונית הנמכרת בישראל לסגמנט המשפחתיות. 

 

זה שאנחנו פוגשים במעלה הטבלה את הספורטאז׳, טוסון ופיקנטו לזה אנחנו כבר רגילים, אך לפגוש במקום הראשון בטבלה מכונית משפחתית זה משהו שמזמן לא פגשנו, ועוד כזו היברידית? זו כבר באמת פעם ראשונה. כן, האיוניק ההיברידית של יונדאי, עם מסירות של 6892 יחידת, היא המכונית הנמכרת ביותר במחצית הראשונה של 2018 ונדמה, כי גם אין לחביבת חברות הליסינג משהו שיפריע לה להמשיך כך עד סוף השנה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האיוניק היא לא המשפחתית ההיברידית היחידה בקצה העליון של הטבלה, גם הנירו של קיה רושמת הישג מכובד עם מסירות של 4733 יחידות המעניקות לדגם את המקום החמישי בטבלה.


עירוניות:

מקום דגם מסירות H1
1 קיה פיקנטו 5260
2 יונדאי i10 4594
3 שברולט ספארק 1541

כאן אין הפתעות, הפיקנטו מובילה את הטבלה, אחריה ה-i10, הזוכה לעדנה השנה, ובמקום השלישי עוד קוריאנית - ממוצא אמריקאי - הספארק של שברולט. המשותף לכל השלושה הוא מרווח גדול יחסית, תחושה של ״רכב אמיתי״, צריכת דלק לא משהו אך נקודת החוזק העיקרית שלהן היא תיבת הילוכים אוטו׳ רגילה שהיא המצרך מספר אחד לשוק הישראלי. מה עם המתחרות? הפנדה, אייגו, c1, 108 ולסריו מסתפקות במאות בודדות, ואף פחות, של יחידות.

 

סופרמיני:

טויוטה יאירס
טויוטה יאריס.
מקום דגם מסירות H1
1 טויוטה יאריס 2965
2 סיאט איביזה 2541
3 ניסאן מיקרה 2429
4 מאזדה 2 2030
5 הונדה גאז׳ 1571

הסגמנט שבעבר נשלט ע״י חברות ההשכרה והליסינג, חווה בשנים האחרונות עדנה בשוק הפרטי. למעט המיקרה המיושנת של ניסאן הנמכרת במבצעים אגרסיביים (המחליפה נמכרת באירופה כבר מעל לשנה) כל הדגמים המובילים בסגמנט הם דגמים יקרים יחסית הנמכרים במחיר של מעל ל-100,000 שקל - תם עידן הסופרמיני ידנית ב-70 אלף שקל (יש, אך אלו כבר לא פופולריות כבעבר).

 

משפחתיות:

מקום דגם מסירות H1
1 יונדאי איוניק 6872
2 קיה נירו 4733
3 סקודה אוקטביה 4706
4 טויוטה קורולה 3756
5 מאזדה 3 3277
 

לעומת התקופה המקבילה אשתקד, האיוניק והנירו כמעט והכפילו את מספר המסירות: 6872 לעומת 3746 במקרה של האיוניק ו-4,733 לעומת 1959 במקרה של הנירו. אלו דגמים שאמנם נמכרים היטב גם לצרכן הפרטי, אך עיקר המסירות הוא לחברות ליסינג ובמקרים כאלו, לגובה ההנחה לעומת המחירון מרכיב מכריע. בהמשך השנה כבר נפגוש בישראל את האוריס החדשה ובשנה הבאה את הקורולה החדשה, שתי מתמודדות שללא ספק יכבידו על האיוניק והנירו. על האוקטביה אין צורך להכביר במילים, משפחתית מלוטשת היטב שתמיד הייתה כזו, אך רק בדור האחרון זכתה למקום לו היא ראויה.

 

קרוסאוברים עירוניים:

טויוטה C-HR
טויוטה C-HR.
מקום דגם מסירות H1
1 טויוטה C-HR 3147
2 מיצובישי ASX 2115
3 סיאט ארונה 1109
4 יונדאי קונה 1101
5 סוזוקי ויטרה 1043

כמו בסגמנט הסופרמיני, גם כאן השוק הפרטי נותן את הטון ולפי הטבלה, הוא גם מוכן לשלם על כך שכן גם ה-ASX וגם ה- C-HR הם מהדגמים היותר יקרים בסגמנט עם תג מחיר של מעל ל-133,000 שקל. לטויוטה C-HR אמנם יש חסרונות, כמו מנוע רועש, מושב אחורי קלסטרופובי ויחידת הנעה היברידית חסרת מחץ, אך הוא מציע את החבילה השלמה ביותר עם תא נוסעים איכותי, שלדה מצוינת וכיול מתלים מוצלח, רשימת אבזור מכובדת, היצע מערכות הבטיחות הטוב בסגמנט וכן, גם יחידת הנעה היברידית חסכונית למדי. הסגמנט הזה יתחדש כבר בקרוב במתמודד חדש, קיה סטוניק, ובמהלך השנה הבאה נפגוש מתחרים גם מבית פולקסווגן (T-CROSS) וסקודה.

 

קרוסאוברים קומפקטיים:

קיה ספורטאז׳
עדיין מוביל אך הטוסון נושף בעורפו.
מקום דגם מסירות H1
1 קיה ספורטאז׳ 6071
2 יונדאי טוסון 5886
3 מיצובישי אאוטלנדר 3405
4 ניסאן קשקאי 2652
5 מאזדה CX-5 2428

בניגוד לסגמנטים האחרים, כאן אין הפתעות. אותם הדגמים ובאותו הסדר, פחות או יותר, ממשיכים להוביל בבטחה את הטבלה. מי שעשוי לאיים על החמישייה הזו, גם אם אולי לא להוביל אותה, הוא הקארוק של סקודה שאולי לא מציע עיצוב מסעיר, אך יש לו את הנדרש לדחוק במובילי הטבלה.

אמנם לא מופיע בטבלה, אך יש לציין לחיוב את ה-3008 של פיג׳ו (1,751 מסירות - מקום שישי), זה לא רק הדגם הנמכר ביותר כיום של פיג׳ו בישראל, זה גם הדגם שיכול לשנות את התדמית של המותג בארץ הצבר.

 

משפחתיות גדולות:

הסגמנט שהוצא לגלות ע״י סגמנט הקרוסאוברים, מתוחזק בישראל ע״י שני דגמים: סקודה סופרב עם 1494 מסירות ויונדאי סונטה היברידית עם 1338 מסירות. שאר המתחרות בסגמנט מסתפקות בפירורים: מאזדה 6 עם 518 מסירות, פולקסווגן פאסאט עם 249 מסירות, טויוטה אוונסיס עם 243, קיה אופטימה היברידית עם 238 מסירות ואופל אינסיגניה עם 90 מסירות. הקאמרי החדשה רק נחתה בישראל, כך שנאלץ להמתין לתוצאות סוף השנה.

 

100 הדגמים הנמכרים ביותר בישראל - מחצית ראשונה 2018
מקום דגם מסירות H1
1 יונדאי איוניק 6892
2 קיה ספורטאז׳ 6071
3 יונדאי טוסון 5886
4 קיה פיקנטו 5260
5 קיה נירו 4733
6 סקודה אוקטביה 4706
7 יונדאי i10 4594
8 טויוטה קורולה 3756
9 מיצובישי אאוטלנדר 3405
10 מאזדה 3 3277
11 טויוטה C-HR 3147
12 רנו גרנד קופה 2985
13 טויוטה יאריס 2965
14 ניסאן קשקאיֿ 2652
15 סיאט איביזה 2541
16 סקודה ראפיד 2517
17 ניסאן מיקרה 2429
18 מאזדה CX-5 2428
19 סוזוקי קרוסאובר 2414
20 ניסאן אקסטרייל 2253
21 יונדאי i25 2214
22 סובארו XV 2152
23 מיצובישי ASX 2115
24 מאזדה 2 2030
25 פיג׳ו 3008 1751
26 טויוטה אוריס 1750
27 סיטרואן ברלינגו 1669
28 יונדאי אלנטרה 1625
29 הונדה ג׳אז 1571
30 שברולט ספארק 1541
31 רנו קליאו 1497
32 סקודה סופרב 1494
33 סוזוקי בלנו 1455
34 יונדאי סונטה 1338
35 ניסאן סנטרה 1329
36 סקודה קודיאק 1315
37 קיה סיד 1305
38 סוזוקי איגניס 1284
39 מיצובישי אקליפס קרוס 1265
40 דאצ׳יה דאסטר 1202
41 פולקסווגן גולף 1138
42 סקודה פאביה 1126
43 יונדאי i20 1112
44 סיאט ארונה 1109
45 יונדאי קונה 1101
46 רנו קנגו 1071
47 סוזוקי ויטרה 1043
48 קיה ריו 1000
49 הונדה סיוויק 1457
50 סוזוקי סוויפט 954
51 קיה פורטה 911
52 טויוטה ראב4 היברידי 875
53 איסוזו D-MAX 874
54 שברולט אקווינוקס 852
55 מיצובישי ספייס סטאר 837
56 סיאט לאון 818
57 טויוטה לנד קרוזר 796
58 פיג׳ו 208 767
59 קיה סורנטו 750
60 טויוטה היילקס 712
61 סיטרואן C3 677
62 פולקסווגן טיגואן 638
63 טויוטה פריוס 632
64 טויוטה ורסו 610
65 פיג׳ו 2008 593
66 רנו קדג׳אר 589
67 סקודה קארוק 574
68 אופל קורסה 553
69 טויוטה ראב4 552
70 מאזדה CX-3 547
71 סיאט אטקה 546
72 פיג׳ו 5008 543
73 סוזוקי סלריו 541
74 שברולט קרוז 521
75 מאזדה 6 518
76 סובארו פורסטר 508
77 פיאט טיפו 501
78 פורד קוגה 499
79 שברולט טראוורס 486
80 מרצדס GLC ֿ 473
81 אודי A3 463
82 אודי Q2 452
83 שברולט טראקס 440
84 דאצ׳יה סנדרו 437
85 הונדה HR-V 425
86 טויוטה פריוס פלוס 424
87 סובארו אימפרזה 405
88 אופל אסטרה 402
89 אודי Q5 395
90 פיאט דוקוטו 385
91 ב.מ.וו סדרה 1 376
92 אודי Q3 375
93 שברולט סוניק 367
94 סיטרואן C4 פיקאסו 367
95 פולקסווגן קאדי 367
96 סיטרואן ג׳מפי 345
97 רנו קפצ׳ור 312
98 קיה קרניבל 304
99 מיצובישי טריטון 301
100 ב.מ.וו סדרה 3 296
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • The Avenger

    אופן קורסה מספר 6? אולי אופל. מפתיע לראות שעם כל ההכרזות של העיתונות על הקרוסלנדר X של אופל בעדיפותו על הארונה, לא רואים אותו בכלל בטבלה..
    עוד נתון עקבי הוא שסקודה עדיין האירופאית הכי נמכרת ולא בכדי. אם המחירים היו יותר אטראקטיביים, היינו רואים יותר רכבים שלהם על הכביש. הבעיה היא שסקודה צריכה להשאיר מקום גם לסיאט להתקיים בקונצ**** VAG. באסה.
    כל חמשת הראשונות מציעות מערכות בטיחות מתקדמות אבל אני לא בטוח שרכישת רכב היברידי (נירו או איוניק) מטיבה עם בריאותו של הצרכן. אולי לכיס ולחברות הליסינג זה טוב, אבל לחיות בתוך מיקרוגל זו סכנת נפשות.

    כתובת URL מקוצרת: