פורשה קאיין S קופה
פורשה קאיין S קופה.
פורשה קאיין S קופה
פורשה קאיין S קופה.

הקאיין S קופה מגשר עם 440 כ"ס על הפער בין דגם הבסיס לדגם הטורבו לו הספק מרבי של 550 כ"ס.

 

לאחר שחשפה מוקדם יותר השנה את הקאיין קופה, בדגם בסיס עם 340 כ"ס ובדגם טורבו עם 550 כ"ס, פורשה מציגה את דגם הביניים, הקאיין S קופה.

 

בחזיתו של הקאיין S קופה נמצא את מנוע ה-2.9 ליטר V6 טורבו החדש של פורשה עם הספק מרבי של 440 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ. משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה, מנוע זה מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות ומהירות מרבית של 263 קמ"ש, עם חבילת ספורט כרונו המוצעת כסטנדרט עם גרסה זו. לקוחות שירצו קצת יותר, יוכלו לבחור בחבילת שיפורים להפחתת משקל (lightweight sports) המקצרת את נתון התאוצה ב-0.1 שניות.

 

2019 פורשה קאיין S קופה
פורשה קאיין S קופה.

הקאיין S קופה מבדיל עצמו מדגם הבסיס בעיצוב שונה לדלתות ובתי הגלגלים מאחור המעניקים לדגם מראה רחב יותר ב-18 מ"מ.. כמו אשר דגמי הקאיין קופה, במרכז דלת תא המטען נמצא כנף הנשלפת החוצה במהירות של 90 קמ"ש ומעלה.

 

פורשה קאיין קופה תא הנוסעים
פורשה קאיין קופה.

הקאיין S קופה, כמו שאר הגרסאות, מצויד כסטנדרט בחישוקי "20 (ניתן לשדרג ל-"22) ובחלון גג פנורמי (לא נפתח) אותו ניתן לשדרג לתקרת קרבון עם מסגרת שחורה. בנוסף נמצא מושבים קדמיים חשמליים, שני מושבים נפרדים מאחור (ניתן לשדרג לשלושה ללא תוספת תשלום) מערכת חניה אוטומטית, מצלמה אחורית, בולמים אדפטיביים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.