פורשה מציגה את ה-911 החזקה ביותר: GT2 RS החדשה

2017 פורשה 911 GT2 RS החדשה
החזקה ביותר אי פעם: GT2 RS החדשה.

עם 700 כ"ס מאחור, פורשה 911 GT2 RS החדשה היא ה-911 החזקה ביותר אי פעם.

 

פורשה חשפה אמש בפסטיבל המהירות של גודווד (בריטניה) את ה-911 הקיצונית והחזקה ביותר אי פעם: 2017 פורשה 911 GT2 החדשה המצוידת במנוע טווין טורבו 3.8 ליטר שישה צילינדרים המייצר בדגם הספק מרבי של 700 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ”ש.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המנוע בדגם מבוסס על המנוע של ה-911 טורבו (580 כ"ס) ובכדי להוסיף עוד 120 כ"ס, פורשה התקינה שני מגדשי טורבו גדולים יותר המספקים נפח גדול יותר של אוויר דחוס אל תא הבעירה. בנוסף לכך פורשה התקינה מערכת קירור נוספת ומערכת הפליטה מורכבת כולה מטיטניום, גם בכדי להפחית ממשקל הדגם הדו מושבי העומד על 1,470 ק"ג בלבד.

 

כמכונית חוקית לכביש המיועדת למסלול הדגם מצויד בכלוב התהפכות, מושבי באקט עם מסגרת קרבון, כמובן ללא כיוון חשמלי כבד משקל, רצועות פשוטות במקום ידיות בדלתות ואבזור נוחות מינימלי, יחסית לרכב מודרני, הכל בכדי להפחית ממשקל הדגם. לקוחות החושקים בהפחתת משקל נוספות יכולים לבחור בחבילת Weissach הכוללת שימוש נרחב יותר בקרבון וטיטניום, כך לדוגמה הגג המוטות המייצבים עשויים מקרבון וחישוקי הגלגלים עשויים ממגנזיום.

 

תיבה ידנית אין, גם לא כאופציה, ומה שיש זו תיבת 7 הילוכים PDK שהותאמה במיוחד לדגם בכדי לעמוד בהספק הגבוה ובנהיגה מסלול תובענית. הדגם מצויד בנוסף במערכת היגוי אחרוית, בקרת שלדה PSM בכיול ייחודי לדגם ובצמיגים המיוצרים במיוחד עבור הדגם במידות של 265/35 ZR 20 מלפנים ו-325/30 ZR 21 מאחור. על הבלימה בדגם אחראיים בלמים קרמיים המוצעים בדגם כסטנדרט.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות