הונדה תציג בפרנקפורט CR-V היברידי

הונדה CR-V היברידי
הונדה תשווק בשנה הבאה גרסה היברידית ל- CR-V החדש.

הונדה תשווק במהלך השנה הבאה גרסה היברידית ל-CR-V החדש ותפסיק לשווק את הדגם עם מנוע דיזל.

 

הונדה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על גרסה היברידית ראשונה לקרוסאובר CR-V החדש, אותה היא תציג כאב טיפוס בתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא ותשווק באירופה לקראת אמצע 2018.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מבוססת על הדור החמישי והחדש של ה- CR-V, הגרסה ההיברידית של הדגם מצוידת במנוע 2.0 ליטר אטמוספרי הפועל במחזור אטקינסון ובשני מנועים חשמליים אחד עבור הנעה והשני ישמש כגנרטור.

 

על יחידת ההנעה ההיברידת שולטת מערכת הנקראת בהונדה i-MMD ולפי החברה המערכת תקבע מתי להשתמש בדלק או בחשמל בצורה היעילה ביותר, כך שלנהג אין צורך לבחור מבין שלושת תצורות ההנעה: חשמלי, היברידי או מנוע הבנזין.

 

הונדה CR-V היברידי
מנוע 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים.

במצב נסיעה חשמלי EV, המנוע החשמלי מקבל מתח מסוללה ייעודית המותקנת ברכב. במצב היברידי, מנוע הבנזין מפעיל את הגנרטור אשר מספק מתח למנוע ההנעה החשמלי כאשר כל זרם עודף המיוצר ממנוע הבנזין מנוצל לטובת טעינת הסוללה. כאשר מנוע הבנזין הוא האחראי העיקרי על ההנעה הישירה של הרכב, המנועים החשמליים מסייעים בכל מצב בו נדרשת תוספת של כוח. ברוב מצבי הנסיעה בעיר, מערכת ההנעה תפעול במוד חשמלי או היברידי. הנעה באמצעות מנוע הבנזין תפעל בעיקר בשיוט בינעירוני או כאשר נדרשת תאוצה בכוח מלא.

יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם תצטרף באירופה אל מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 190 כ"ס של הדגם. הונדה מוסיפה כי היא לא תשווק יותר את ה-CR-V באירופה עם מנוע דיזל.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות