2017 לקסוס NX החדש - מתיחת פנים
לקסוס NX המחודש - ליטוש לעיצוב והנדסת אנוש משופרת בתא הנוסעים.
2017 לקסוס NX החדש - מתיחת פנים
לקסוס NX המחודש - ליטוש לעיצוב והנדסת אנוש משופרת בתא הנוסעים.

לקסוס מעניקה ל-NX המחודש עיצוב מלוטש יותר, הנדסת אנוש משופרת בתא הנוסעים וכן עדכון משמעותי למתלים בדגם.

 

לקסוס חושפת בתערוכת שנגחאי את דגמי 2017 המחודשים של הקרוסאובר הקומפקטי שלה, לקסוס NX.

 

השינויים החיצוניים בדגם מעניקים ל-NX מראה מלוטש ומודרני יותר, לא שהדגם היה זקוק להם ממש, והם כוללים חזית חדשה לחלוטין עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי הכולל עיצוב עדכני לגריל "שעון החול" של לקסוס וכן פנסים ראשיים שזכו ליחידות תאורה חדשות (LED). מאחור נוכל למצוא עיצוב מעודכן ליחידות התאורה וכן עיצוב חדש לפגוש. חישוקי "18 בעיצוב חדש משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

השינוי הבולט ביותר בתא הנוסעים הוא החלפת מסך ה-”7 המרכזי במסך "10.3 איכותי יותר. יחד עם החלפת המסך, לקסוס עדכנה את השליטה במערכת עם מסך מגע גדול יותר, כפתורי קיצור חדשים וכרית כף יד שעוצבה מחדש לטובת נוחות משופרת. בנוסף, לקסוס התקינה ממשק חדש ופשוט יותר לשליטה על בקרת האקלים וחימום המושבים והשעון שבמרכזו זכה גם הוא לעיצוב מעודכן וכן הוא מסונכרן עם מערכת ה-GPS המעדכנת את השעה בהתאם לאזור הזמן. עוד שינויים שנוכל למצוא הם שקע USB המאפשר טעינה מהירה ומשטח הטעינה האלחוטי הוגדל בכדי שיוכל לאכלס מכשירים סלולריים גדולים יותר. בנוסף לכל זה, בלקסוס מציינים כי בודד הרעשים בדגם שודרג.

 

2017 לקסוס NX החדש תא הנוסעים
העדכון לתא הנוסעים התמקד בקלות ונוחות התפעול.

למעט החלפת השם של דגם NX 200t בשם NX 300, אין שינוי ביחידות ההנעה של הדגם שימשיך להיות מוצע עם מנוע 2.0 טורבו או 2.5 ליטר היברידי בדגם NX 300h. שינוי משמעותי בוצע בכיול המתלים של הדגם, כולל החלפה של קפיצים, מוטות מייצבים, בולמים ועוד, ולפי לקסוס הדגם מספק כעת ניהוג משופר משמעותית ביחד עם נוחות נסיעה טובה יותר. השינוי המשמעותי ביותר במתלים הוא התקנה של בולמים אדפטיביים עם טכנולוגיה שנלקחה ישירות מה-LC500 המאפשרת תגובה מהירה משמעותית לשינויים.

 

כל דגמי ה-NX מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת Lexus Safety System + הכוללת, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גובה אוטו' ובקרת סטייה מנתיב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.