קצת נתונים כלליים לרנו R25 מעונת 2005:
0-100 קמ"ש 1.9 שניות.
0-200 קמ"ש 3.9 שניות.
0-300 קמ"ש 8.4 שניות.
סיטרואן ממשיכה להפתיע השנה ומציגה בז'נבה מכונית GT קטנה עם הנעה חשמלית.
האם מכוניות העתיד ינועו באמצעות גוף המכונית עצמו?
וולוו בשיתוף עם קולג' בלונדון (וולוו המממנת של הפרוייקט), עובדים על טכנולוגית חומר מרוכב חדשה אשר תוכל לאגור ולפרוק אנרגיה חשמלית (סוג של סוללה) ויחד עם זאת תהה מספיק חזקה וקלה לשמש כגוף הרכב או לפחות לשמש לחלקי מעטפת נרחבים ממנו.
לקסוס תשיק בתערוכת ז'נבה קומפקטית פרמיום היברידית CT200h עם מערכת כלאיים השאולה במדיוק מהפריוס.
פרארי תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה את 599 בתצורת הנעה הברידית. ותשתמש ב-3 מערכות לחסכון בדלק שאת מהן שאולה מהפורמלה-1.
בעיית הבלמים בטויוטה היא בעיית תוכנה בשל מורכבות מערכת הבלימה בפריוס שהיא לא בתצורה רגילה וישירה.
ב.מ.וו משחררת פרטים מלאים ותמונות של הקונספט ההברידית "חזון יעילות דינמית" איך 4.8 שניות ל 100 קמ"ש וצריכת דלק של 28 ק"מ.ליטר נשמעים?
וולוו מציע בשוק האירופאי את החלום הישראלי, 1.6 אוטומטית עם המון פח וצריכת דלק של מכונית מיני קטנה.
מגדש העל החשמלי, משתמש במדחס בעל נפח קטן המאפשר לו להאיץ מ0 -70,000 סל"ד בפחות מחצי שניה! זה מאפשר למנוע להגיע למומנט מקסימלי תוך פחות משניה אחת.
ב.מ.וו מאשרת שהיא עומדת לייצר את מכונית הקונספט המרשימה Vision EfficientDynamics שהוצגה בתערוכת פרנקפורט 2009 כאשר תאריך היעד הוא 2013.