2026 איסוזו D-MAX EV
איסוזו D-MAX EV.
2026 איסוזו D-MAX EV
איסוזו D-MAX EV.

גם יצרן כמו איסוזו שמייצר לשוק הפרטי רק דגם אחד, D-MAX, נאלץ להתעדכן ולהתמודד עם תקנות הזיהום של אירופה וכדי לעמוד בהן איסוזו מציגה כעת גרסה חשמלית ל- D-MAX הנוכחי. עם איסוזו D-Max EV לא תתפשרו על היכולות, אך כן על הטווח שעומד בדגם החשמלי על 263 ק"מ בלבד. 

 

טוסון באנר טוסון באנר

איסוזו D-MAX EV ישווק בשלב הראשון עם הנעה כפולה בלבד בהספק משולב של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 33.2 קג"מ, להזכירכם לדגם ה-1.9 טורבו דיזל הספק מרבי של 163 כ"ס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ. הנתונים מתקבלים ממנוע חשמלי קדמי המייצר 60 כ"ס ו-11 קג"מ ואחורי חזק יותר המייצר 130 כ"ס ו-22.2 קג"מ. 

 

2026 איסוזו D-MAX EV
איסוזו D-MAX EV.

יחידת ההנעה הזו מאפשרת לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות (דיזל: 11.3 ש') והמהירות המרבית מוגבלת ל-130 קמ"ש בלבד (דיזל: 180 קמ"ש). איסוזו התקינה בדגם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 66.9kWh שכאמור, מאפשרת לדגם טווח נסיעה צנוע של 263 ק"מ בתקן WLTP. 

 

הטעינה הביתית סטנדרטית יחסית, עד 11kW, אך הטעינה המהירה איטית (50kW) כך שטעינה של 20% עד 80% אורכת כשעה אחת. לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין 4 דרגות עוצמה שונות למערכת הבלימה הרגנרטיבית. 

 

איסוזו D-MAX EV תא הנוסעים
איסוזו D-MAX EV.

מבחינת כושר העמסה או גרירה, אלו נותרו זהים למוכר לנו משאר גרסאות ה-4X4 של ה- D-MAX, כלומר משקל העמסה מותר של 1,000 ק"ג וכושר גרירה של עד 3,500 ק"ג. זוויות הגישה/נטישה נותרו אמנם ללא שינוי אך מרווח הגחון, בשל הסוללה, הצטמצם ל-210 מ"מ לעומת 240 מ"מ בדגמי הדיזל. 

 

מה עוד השתנה? מעבר לחתימת תאורה שונה לפנסים הראשיים וגימורים בצבע כחול, כל השאר נותר זהה למעט החלפת מתלה העלים האחורי במתלה מסוג De-Dion. השיווק בפועל של איסוזו D-MAX EV יחל רק במהלך שנת 2026.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
טוסון באנר טוסון באנר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.