מרצדס ישראל רושמת אירוע מכירות מוצלח עם מכירות של 130 רכבים ועשרות הזמנות שנרשמו לרכבי ה-SUV החדשים של המותג.

2015 מרצדס GLC
מרצדס GLC, עדיין לא בישראל אך כבר נמכרו 7 יחידות ונרשמו הזמנות.

כלמוביל מרצדס קיימה בסוף השבוע האחרון (חמישי-שישי) אירוע מכירות במסגרתו נמכרו כ-130 רכבי מרצדס חדשים. בין הדגמים שנמכרו נרשמו 31 מכירות ל-CLA, 16 לקרוסאובר GLA, 15 למרצדס C קלאס ו-6 מכירות לדגמים S קלאס, SL ו-SLK.

 

למרות שעדיין לא הגיע לאולם התצוגה בישראל, נרשמו 7 מכירות לרכב הפנאי GLC החדש, הדגם המחליף את ה-GLK. בנוסף לכך, בכלמוביל מרצדס מדווחים על עזרות הזמנות לדגמי ה-SUV החדשים/מחודשים של המותג  - GLE, GLE קופה ו-GLC – שינחתו בישראל במהלך החודש הבא.

 

במסגרת ימי המכירות הוצעה לרוכשים תוכנית מימון אטרקטיבית שאפשרה לרוכשים לשלם 50% ממחיר הרכב עם ביצוע ההזמנה ואת ה- 50% הנותרים מערך הרכב בעוד שנתיים.

 

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה מציין כי הצלחת אירוע המכירות והטבת המימון הייחודית  שניתנה בו הינם ביטוי להמשך תהליך העדפת המותג על ידי קהלי יעד חדשים וצעירים והמשך המגמה של הנגשת המותג.

 

השיפור שמרצדס ישראל רושמת השנה בתחום המכירות, עלייה של 38% לעומת אשתקד (ינואר עד אוגוסט), עולה בקנה אחד לגידול שמרצדס חווה בכל העולם עם עלייה שנתית של 15.1% לעומת 2014 וזאת בזכות מבול של דגמים חדשים או מחודשים, יחד עם דגש רב שניתן על עיצוב הפנים והחוץ ושדרוג האיכות הכוללת בכל הדגמים. מרצדס C קלאס לדוגמה רשמה מתחילת השנה גידול של 81.3% במכירות.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.