חודש הבא תחל מכירת האלפא רומיאו ג'ולייטה, מחליפת ה-147. גדולה יותר,יפה יותר ואמורה גם להעניק הנעה מנהיגה עם איכות יצור גבוה.

הג'ולייטה החדשה תצויד ב-5 מנועים מתקדמים וחסכוניים, 3 מנועי בנזין ו- 2 מנועי דיזל. כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע לחסכון בדלק. המידות שצמחו לעומת ה-147 גדולות גם מאלו של הגולף, מתחרתה העקרית של הג'ולייטה החדשה. המידות הנרשמות מצביעות על אורך של 4.35 מטר, רוחב של 1.8 מטר, גובה של 1.4 מטר ובסיס גלגלים של 2.63 מטר. עם מנוע ה-1.4 ליטר 170 כ"ס משקלה הוא 1365 ק"ג, בהחלט לא נוצה קלה לרכב מהקטגוריה הזו.

 

אלפא רומיאו ג'ולייטהאלפא רומיאו ג'ולייטה

עד להגעת גרסת העל, ה-GTA, בראש ההיצע תעמוד גרסת התלתן הירוק, עם מנוע 1750TBi המספק 235 כ"ס. המנוע המתקדם הזה מציע את המומנט המרבי שלו שעומד על 34.7 קג"מ, כבר החל מ-1900 סל"ד. הנתונים המרשימים הוגשו באמצעות המנועים המתקדמים של קונצן פיאט, שלמרות השימוש במגדש טורבו הם בעלי השהיית טורבו מינימלית שכמעט ולא מורגשת. הביצועים שתספק גרסת התלתן הירוק מתחרים הייטב בגולף GTI עם 6.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש.

 

מנועים נוספים הם 1.4TB בהספק של 120 כ"ס, המספיק ל-10.0 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש. למנוע זה ישנה בנוסף גרסת מולטיאייר, בהספק של 170 כ"ס. עם גרסת המנוע הזו, תאיץ הג'ולייטה ב-7.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, עד למהירות מרבית של 217 קמ"ש. יחד עם הביצועים הלא רעים, אלפא גם דואגת שלא תצרכו הרבה דלק. בגסרת המנוע החזקה יותר, תציע הג'ולייטה צריכת דלק בינעירונית העומדת על 21.7 ק”מ לליטר ו- 17.9 ק”מ לליטר צריכה משולבת. למעשה, המנוע החזק יותר אף יותר חסכוני מהגרסה החלשה. קונצרן פיאט, בהחלט מצעיד את מנועיו לראש הטבלה של המנועים הטובים ביותר.

 

באירופה, אי אפשר בלי מנועי דיזל ואלפא ציידה את הג'ולייטה עם שני מנועים.  הראשון,מנוע  1.6 ליטר JTDM סופר חסכוני, בהספק של 105 כ"ס ומומנט של 32.4 קג"מ  המתקבל החל מ-1750 סל"ד. צריכת הדלק הבינעירונית עם מנוע זה עומדת על 27 ק"מ לליטר. מנוע הדיזל השני שישרת את הג'ולייטה, הוא מנוע 2.0 ליטר JTDM בהספק של 170 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ.  צריכת הדלק בהינעירונית עם מנוע זה, עומדת על 24.4 ק"מ לליטר.

 

הדגמים החלשים יותר של הג'ולייטה, ישודכו לתיבת הילוכים ידנית בלבד בת 6 הילוכים ואילו הדגמים החזקים של הבנזין והדיזל יקבלו כאופציה תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים TCT. מערכת ה-DNA המוכרת של אלפא רוימאו נמצאת גם כאן בכל הדגמים ומציע 3 אפשרויות בחירה למצבי נהיגה שונים ויחד עם הדיפרנציאל Q2 הנשלט אלקטרונית, תציע הג'ולייטה חדוות נהיגה שלא הייתה קיימת בדגמים הקודמים.

 

הג'ולייטה נועלת חישוקי 16 אינצ' כסטנדרט, אך ניתן לבחור גם חישוקי 17 או 18 אינצ'. פנסי החזית כוללים תאורת LED ליום המוכרת מדגמי אודי והאחרות שהלכו בעקבותיה. ההגה מהיר כמו בכל דגמי אלפא עם 2.2 סיבובים בין נעילה לנעילה.

 

אם האלפא 156 החלה את התחייה מחדש של אלפא, הג'ולייטה מגיע לפיסגה עם איכות יצור גבוהה, מנועים מתקדמים וחסכוניים והתנהגות כביש למופת. הג'ולייטה החדשה, לא באה בכדי להיות עוד רכב "נשמה" שך אלפא אלא בכדי לחדור ללב המיינסטים ולפדות את המזומנים הרבים שפיאט השקיעה בה. מהקצת שאנחנו הצלחנו לטעום מהג'ולייטה החדשה, נראה שאלפא בדרך הנכונה לכבוש את השוק.

 

וידאו מבחן דרכים לאלפא ג'ולייטה

 

54671
54671
203095
203095
207242
207242
417233
417233
1213843
1213843
1478066
1478066
1499396
1499396
1595590
1595590

 

לגלריה המלאה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.