אקספנג
אקספנג החלה בייצור אירופי של הדגמים G6 ו- G9.
אקספנג
אקספנג החלה בייצור אירופי של הדגמים G6 ו- G9.

אקספנג השיקה השבוע את פס הייצור האירופי הראשון שלה משם יצאו בשלב זה דגמי G6 ו- G9 עבור השוק האירופי. בניגוד לחברות אחרות מסין, כמו BYD לדוגמה, אקספנג בחרה שלא לבצע השקעת עתק בבניית מפעל ייצור חדש על אדמת אירופה אלא ללכת על המהר והבטוח יותר באמצעות שירות של יצרן משנה. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

את הרכבים בייצור אירופאי של אקספנג תייצר בשלב זה חברת מגנה שטייר באוסטריה. מגנה שטייר מספקת מזה עשורים שירותי ייצור והרכבת רכבים לתעשיית הרכב האירופית במפעל הענק של בגרץ, כיום לדוגמה היא מייצרת עבור מרצדס את ה- G קלאס (עד משנת 1979) ומרכיבה עבור ב.מ.וו וטויוטה את ה- Z4/סופרה. קבוצת מגנה שטייר היא חלק מחברת מגנה (Magna) הקנדית שהיא מספקיות המשנה הגדולות בעולם לתעשיית הרכב. 

 

אקספנג מגנה שטייר.
אקספנג.

כמו לא מעט יצרני רכב מסין, בהשוואה לאירופה השוק הישראלי הוא כיום השוק הגדול ביותר של אקספנג כאשר השוק המקומי שלנו מהווה כ-25% מסך המכירות של אקספנג בכל אירופה. הייצור באירופה ובמיוחד ע"י מגנה שטייר הנחשבת בהחלט שיכול לשפר את התדמית של אקספנג עבור הצרכן האירופי שלא ממהר לאמץ מוצרים חדשים כמו הצרכן הישראלי. 

 

במקביל להשקת פס הייצור, אקספנג השיקה לאחרונה גם מרכז מחקר ופיתוח אירופי בו החברה תאפיין ותבצע התאמות עבור השוק האירופי שיש לו דרישות שונות מהשוק הסיני, במיוחד, לדוגמה, בכל הקשור לרכבים קטנים יותר כמו סופרמיני או דגמי SUV קטנים. 

תגיות: אקספנג
רוצים לקבוע נסיעת מבחן? לקבל ייעוץ? לשמוע על הצעות ומבצעים שלא תמצאו ברשת?

התקשרו 03-9058081 או מלאו את הפרטים

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.