סיאט אטקה 2021 החדש
סיאט אטקה מחודש יוצג בשבוע הבא.
סיאט אטקה 2021 החדש
סיאט אטקה מחודש יוצג בשבוע הבא.

בלי הרבה מלל ועם קדימון של 5 שניות, סיאט מכריזה כי ביום שני הבא, ה-15.06.2020, היא תציג את האטקה המחודש לאחר מתיחת פנים לדגם.

 

סיאט אטקה, שהוא הקרוסאובר הראשון של סיאט, הוצג בשנת 2016 ומאז נמכרו מהדגם מעל ל-300,000 יחידות. זה אמנם פחות ממרבית המתחרים הישירים, אך עבור סיאט מדובר בלא פחות מסיפור הצלחה. מהמעט שהטיזר חושף, ניתן לראות שתאורת המחוונים בפנסים האחוריים היא תאורה דינמית כעת ובנוסף, סיאט החליפה את הפונט של שם הדגם המודבק על דלת תא המטען מדפוס לסגנון כתב יד.

סיאט אטקה הנוכחי מבודד על סיאט לאון דור 3 המשפחתית ממנה גם הושאל, ללא כל שינוי משמעותי, עיצוב תא הנוסעים של האטקה. הפעם יש לנו כבר סיאט לאון דור 4 חדשה לחלוטין ויהיה מעניין לראות אם סיאט עשתה את הצעד הקיצוני של להחליף לאטקה את תא הנוסעים או שהדגם ימשיך עם תא הנוסעים הנוכחי, שהוצג כבר עם הלאון בשנת 2012, שכיום כבר לא נחשב למספיק מודרני. גם אם סיאט לא תחליף את תא הנוסעים, בהחלט שנפגוש לוח מחוונים דיגיטלי עדכני וכסטנדרט, ככל הנראה, יחד עם מערכת מולטידיה חדשה ומתקדמת יותר (MIB3) וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

יהיה מעניין לראות אם האטקה המחודש יצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין (סביר להניח שלא). מערכת כזו הוצגה עם הלאון החדשה אך זו מבוססת על פלטפורמת משודרגת שהותאמה בצורה טובה יותר לשאת ביעילות מערכת הנעה שכזו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.