הקונספט ב.מ.וו קומפקט סדאן הוא קדימון לסדרה 1 סדאן החדשה שתוצג ככל הנראה כבר בשנה הבאה.

ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט 2015
ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט - הצצה לסדרה 1 סדאן החדשה.

ב.מ.וו חשפה היום (ו') בתערוכת הרכב של העיר גואנגזו שבסין את הקונספט "קומפקט סדאן", קונספט שללא ספק רומז על גרסת סדאן עתידית לסדרה 1 או 2, דגם שיספק מענה למרצדס CLA ואודי A3 סדאן המצליחות. 

 

אמנם מדובר בדגם חדש ל-ב.מ.וו, אך החידוש המשמעותי עליו מצביע דגם הקונספט הוא לא בגרסת סדאן עתידית לסדרה 1 אלא המעבר של הדור הבא של סדרה 1 ו-2 לפלטפורמת הנעה קדמית, לעומת זו האחורית המשרתת כיום את סדרה 1 ו-2. זו אותה פלטפורמה המשרתת כיום את המיניוואן הקומפקטי של ב.מ.וו - סדרה 2 אקטיב טורר. 

 

אמנם מדובר בדגם קונספט, אך לא קשה לדמיין שעם קצת שינויים קלים כך תיראה סדאן 1 סדאן החדשה - מיני סדרה 3. תא הנוסעים של דגם הקונספט מעוצב בהשראת עיצוב תא הנוסעים של סדרה 7 החדשה – מינימליסטי ואלגנטי אך כזה ששומר על הניצוץ הספורטיבי המצופה מדגמי ב.מ.וו.

 

"הקונספט ב.מ.וו קומפקט סדאן מציג את הפוטנציאל שאנחנו רואים במרכב סדאן קומפקטי", ציין ראש מחלקת העיצוב של ב.מ.וו, אדריאן ואן הוידונק. "הוא לא רק מעניק לנהג ולנוסעים מרווח נדיב באריזה קומפקטית אלא מספק גם יכולות ספורטיביות אותם מצפים לקבל מ-ב.מ.וו יחד עם אלגנטיות אותה המתקבלת אחרת רק מדגמי הסדאן הגדולים יותר של החברה".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.