שילדת סיבי פחמן מלאה, מנוע 4.2 ליטר V8 של מזארטי וגובה של 1.11 מטר בלבד.

גילט וורטיגו 5 ספיריט

גי'לט מציגה את ממשיכתה של הוורטיגו 5, ה-ספיריט. את הוורטיגו 5 הראשונה, הציגה ג'ילט בתערוכת בריסל ב-2008. העיצוב החיצוני של ה-ספיריט לא שונה כלל לעומת הדגם הקודם, את עיקר השינוי השאירה ג'ילט למה שנמצא מתחת למכסה המנוע. את מנוע ה-4.0 ליטר V6 שמקורו באלפא (הנפח המקורי הוגדל), החליפה ג'ילט למנוע 4.2 ליטר V8 של מזארטי בהספק של 420 כ"ס. המשודך לתיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית. הבסיס לוורטיגו, מצוי ברכבי החברה המתחרים במרוצי ה-FIA, כך שהוורטיגו היא הרבה יותר מכונית למסלול מאשר לכביש.

 

השילדה כאמור עשויה כולה מסיבי פחמן ושילוב של חומרים מרוכבים נוספים. יחד עם מידות קומפקטיות של 3.96 מטר אורך, 2.01 מטר רוחב, 1.11 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.34, מאפשרים לוורטיגו 5. ספיריט להציג על המאזניים מסה של 990 ק"ג בלבד. ג'ילט לא מפרסמת את נתוני הביצועים, אך עם יחס משקל/הספק של 2.357 ק"ג/כ"ס היא תאפשר להאיץ ל-100 קמ"ש בקצת יותר מ-3 שניות. המחיר, החל מ-100,000 אירו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.