דייהטסו חשפה בתערוכת הרכב במלזיה את הסיריון החדשה עם עיצוב חדש ומידות שצמחו אך עם אותו מנוע מוכר.

דייהטסו סיריון החדשה

לפני שמישהו מתבלבל, נציין שדייהטסו למעשה הציגה כבר את הסיריון החדשה ב-2010, אך זו משווקת בשוק היפני בלבד ושם הנקראת דייהטסו בון (Boon). הסיריון החדשה שכן נזכה לראות בישראל, הוצגה השבוע בתערוכת הרכב במלזיה, שם היא תיוצר תחת המותג המקומי Perodua, שלדייהטסו (חברת בת של טויוטה) נתח של 35% במניות.

 

דייהטסו סיריון החדשה, זוכה לגידול בכל המידות עם אורך של 3690 מ"מ (90 מ"מ+), רוחב של 1665 מ"מ (9 מ"מ+), גובה של 1545 מ"מ (5 מ"מ-) ובסיס הגלגלים צמח ל-2440 מ"מ (10 מ"מ+). נציין רק שהסיריון החדשה, משווקת בשתי תצורות אשר לאחת מידת אורך של 3,765 מ"מ והיא משווקת כגרסה היקרה יותר עם רמת אבזור גבוהה בהרבה.

 

הסיריון החדשה, משווקת עם אותה יחידת הנעה, 1.3 ליטר 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12 קג"מ ב-4,440 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית או 5 הילוכים ידנית וצריכת דלק של 12.6 ק”מ לליטר ו-14 ק”מ לליטר בהתאמה. ביפן, משווקת הסיריון החדשה עם תיבת הילוכים רציפה ומנוע 1.325 ליטר חדש בהספק של 95 כ"ס ומציע צריכת דלק של כ-21 ק"מ לליטר וכרגיל, גם עם אופציה להנעה כפולה.

 

תא הנוסעים חדש, אך ניתן להבחין שהוא לא חדש לחלוטין לפי מיקום פתחי המיזוג. מה שכן חדש הוא שבדגם האוטומטי, ידית ההילוכים עוברת לקונסולה המרכזית ומפנה מקום לתאי אחסון בין המושבים. בתחום האבזור, גרסת הבסיס מצוידת במזגן מכני, מערכת שמע איטנגרלית כולל חיבור USB וחיבור BT לטלפון הסלולרי וכן 4 חלונות חשמל ומראות עם כיוון חשמלי.

 

מטלקאר יבואני דייהטסו לישראל, לא יודעים לספר מתי ואיזו גרסה תנחת בישראל. כאמור, דייהטסו תפסיק את השיווק של דגמייה באירופה עד 2013, אך נכון לעכשיו בישראל ימשיך השיווק כרגיל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.