הונדה e החשמלית
הונדה e החשמלית.
הונדה e החשמלית
הונדה e החשמלית.

הנדה ג'אז הבאה, שתוצג בהמשך השנה, תצויד במערכת הנעה היברידית מתקדמת i-MMD. הונדה e החשמלית תשווק בתחילת 2020.

 

הונדה מספקת לנו היום (ד') שתי הכרזות, הראשונה היא חשיפת שמו של הרכב העירוני החשמלי הראשון של הונדה שיישא את השם "הונדה e" - כשם הקונספט לדגם. ההכרזה השנייה נוגעת לדור הבא של הג'אז, א אשר יצויד במערכת הנעה היברידית חדשה.

 

הונדה e היא מכונית חשמלית עירונית אותה הונדה תחל לשווק באירופה בהמשך השנה, היא נושאת עיצוב נקי בסגנון רטרו הממשיך גם אל תא הנוסעים, שם נמצא בנוסף לא פחות מחמישה מסכים בחלקו העליון של הדשברוד, שניים קיצוניים עבור מצלמות הצד המחליפות את מראות הד הקונבנציונאליות, אחד עבור לוח המחוונים והשניים האחרים עבור מערכת המולטימדיה ומערכות נוספות. בהונדה מבטיחים טווח נסיעה של כ-200 ק"מ וטעינה מהירה של 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות.

 

הונדה e תא הנוסעים
הונדה e - תא הנוסעים.

הדור הבא של הונדה ג'אז, הסופרמיני/מיקרו-וואן של הונדה, יוצג בחודש אוקטובר הקרוב במהלך תערוכת טוקיו. הדור הבא של הג'אז יצויד בדור הבא של מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה, i-MMD, טכנולוגיית הנעה היברידית מתקדמת אשר הוצגה לראשונה עם הונדה CR-V היברידי החדש. הג'אז ההיברידית והונדה e הן חלק בלתי נפרד מהתוכנית של הונדה לצייד את כל הדגמים שלה עד שנת 2025 במערכת הנעה חשמלית, מלאה או חלקית. 

מערכת ההנעה i-MMD משלבת מנוע בנזין, גנרטור, מנוע הנעה חשמלי וסוללת ליתיום-יון קטנה בתחתית המרכב. המערכת לא כוללת תיבת הילוכים לטובת נסיעה חלקה ומנוע הבנזין משמש ברוב מצבי הנסיעה רק להפעלת הגנרטור לטעינת הסוללה שבדגם. מנוע הבנזין יצטרף בעת האצה מלאה וישמש כמנוע העיקרי בזמן שיוט במהירויות גבוהות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.