השבוע בישראל
החודש בישראל: ספייס סטאר מחודשת, i10 החדשה וקורסה החדשה.
השבוע בישראל
החודש בישראל: ספייס סטאר מחודשת, i10 החדשה וקורסה החדשה.

אופל קרוסה החדשה וספייס סטאר המחודשת יושקו השבוע בישראל וביום ראשון הבא נפגוש את i10 החדשה.

 

במהלך שבעת הימים הבאים יושקו בישראל שלושה רכבי מיני/סופרמיני חדשים וחשובים עבור השוק המקומי: מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות, אופל קרוסה החדשה ויונדאי i10 החדשה. 

 

יונדאי i10 החדשה: מכונית המיני של יונדאי הוצגה בדור חדש (שלישי) בחודש ספטמבר האחרון עם עיצוב ספורטיבי ומודרני (יש גם i10N ליין עם מנוע 1.0 טורבו) וכל מה שצריך בכדי לכבוש, שוב, את ליבו של הצרכן הישראלי ובכדי להמשיך להיות אורחת קבועה ברשימת הדגמים הנמכרים ביותר בישראל.

 

2020 יונדאי i10 החדשה
יונדאי i10 החדשה.

הדגם החדש מרווח ליותר לנוסעים מאחור בזכות תוספת משמעותית של 40 מ"מ לבסיס הגלגלים (2,425 מ"מ) ו-20 מ"מ לרוחב. אם ה-i10 תמיד הרגישה כמו סופרמיני שהקטינו אותו ולא כמו מכונית עירונית אירופאית קלאסית פשוטה ועם חלקי פח חשופים, זו החדשה ממשיכה את המגמה עם תא נוסעים מודרני, מעוצב ואיכותי יחסית לסגמנט. לא רק הצד הויזואלי שודרג אלא גם איכות הנסיעה עם כיול מתלים המבטיח שיפור בנוחות הנסיעה ובידוד רעשים משופר מבטיח נסיעה שקטה יותר.

I10 החדשה תשווק בשתי רמות גימור, Inspire הבסיסית הכוללת מולטימדיה "8, שליטה מההגה, דיבורית BT, חיישן תאורה, חישוקי פלדה "14, חלונות חשמל ומראות צד חשמליות ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר Prime מוסיפה לרשימה בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת עזר בפניה וחישוקי סגסוגת "15. מפרט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ואור גבוה אוטומטי.

 

2020 יונדאי i10 החדשה תא הנוסעים
מודרני, שימושי ומרווח יותר.

החידוש העיקרי בתחום ההנעה הוא המעבר לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית עם מצמד יחיד במקום תיבת 4 הילוכים אוטו' של הדגם היוצא. תיבה שהיא אמנם חלקה, אך מסרסת משמעותית את כוח המנוע וכמובן אחראית לצריכת הדלק הגבוהה יחסית של הדגם. תיבות הילוכים רובוטיות עם מצמד יחיד מעולם לא זכו לאהדה בשוק המקומי שלנו ולמרות שביונדאי מבטיחים פעולה חלקה, יהיה מעניין לראות איך הצרכן הישראלי יקבל את הדגם עם התיבה החדשה (שגם תגיע לפיקנטו בהמשך).

בשלב הראשון אנחנו מצפים כי הדגם ישווק עם מנוע ה-1.25 ליטר 84 כ"ס ו-12.0 קג"מ (גרסה מעודכנת למנוע המוכר) ובשידוך לתיבת הילוכים רובוטית בלבד. השילוב הזה מאפשר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש ב-15.8 שניות (13.8 שניות בדגם היוצא), מהירות מרבית של 171 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר בתקן WLTP, זאת לעומת 14.5 ק"מ בדגם הנוכחי באותו התקן.

 

המחירים צפויים להיות דומים לאלו של הדגם הנוכחי, החל מ-78 אלף שקל לדגם הבסיס ו-84 אלף שקל לרמת הגימור הבכירה.

 

אופל קורסה החדשה: הסופרמיני של אופל מציגה מהפכה בדור השישי בכל תחום אפשרי, גם כי לראשונה הדגם מיוצר תחת שרביטה של קבוצת PSA ומבוסס למעשה על פיג'ו 208 החדשה. הקורסה החדשה כוללת לראשונה גם גרסה חשמלית e-קורסה עם טווח של 330 ק"מ אותה נפגוש בהמשך השנה בישראל.

 

אופל קורסה החדשה 2020
אופל קורסה החדשה.

העיצוב החיצוני מוצלח, ספורטיבי במידה ועם טאצ' גרמני של פרימיום עממי, תא הנוסעים מציג קפיצה של כמה מדרגות איכות לעומת הדגם היוצא והוא גם מרווח יותר בזכות תוספת של 40 מ"מ לאורך ותוספת של 30 מ"מ לרוחב ולבסיס הגלגלים. ברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא מולטימדיה מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת, שליטה מלאה מההגה, דיבורית BT, משטח טעינה אלחוטי, בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב, נוכל למצוא גם בקרת שיוט אדפטיבית לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

 

אופל קורסה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים מרשים למראה.

היצע המנועים יתבסס על מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו של פיג'ו (בגרסתו המעודכנת) והצפי הוא כי הקרוסה החדשה תשווק בישראל בגרסת של ה-100 כ"ס ו-20.9 קג"מ, באירופה הדגם משווק עם מנוע זה גם בגרסת או 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. יחידת הנעה זו מחליפה את השילוב המיושן ששרת את הדגם היוצא: מנוע 1.4 ליטר 90 כ"ס ו-13.2 קג"מ ותיבת 6 הילוכים אוטו'. יחידת ההנעה החדשה מציגה שיפור משמעותי בתחום הביצועים וצריכת הדלק, גם בזכות הפחתה של כ-100 ק"ג ממשקל הדגם: 0-100 קמ"ש ב-10.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.8 ק"מ לליטר.

 

מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות: הסופרמיני הוותיקה של מיצובישי וגרסת הסדאן שלה זכו לאחרונה לרענון מקיף לעיצוב החיצוני, יישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי המעניקה לדגמים מראה מודרני ומוצלח יותר. תא הנוסעים נותר זהה למראה, אך זכה לחומרים משודרגים, רכים למגע, יחד עם ריפודים חדשים למושבים. לדגם נוספו מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב.

 

2020 מיצובישי ספייס סטאר החדשה
מיצובישי ספייס סטאר - מתיחת פנים.

בתחום ההנעה אין שינוי והדגם ממשיך עם מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים 80 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה CVT, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 13.5 שניות ולצריכת דלק משולבת של 17.8 ק"מ לליטר - בתקן WLTP.

 

מחירי הדגם צפויים להתחיל מ-78 אלף שקל לספייס סטאר ו-100 אלף שקל לאטראז' - שבתכלס מיועדת בעיקר לציי רכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.