קורוס, המותג הסיני המשותף לצ'רי והחברה לישראל של עידן עופר, יציג בתערוכת ז'נבה את המכונית המשפחתית הראשונה של המותג.

המשפחתית החדשה של קורוס תוצג בזנבה

רק לפני כשנה, החברה לישראל וצ'רי – מיצרניות הרכב הגדולות בסין – הציגו את המותג החדש קורוס (Qoros) שנולד להיות המותג הסיני הראשון שישווק באירופה וייוצר לפי סטנדרטים ועם אירופאי.

 

כעת, החברה מודיע על כך שהיא תציג 3 דגמים חדשים/קונספט בתערוכת ז'נבה הקרובה בחודש מרץ 2013. לפי החדשה, הדגמים מכוונים לעבר הקהל הצעיר באירופה וסין. יש לציין שהמיזם עצמו(צ'רי-קוואנטום) קרם עור וגידים, כבר בסוף 2007.

 

המכונית הראשונה שתצא לשוק האירופאי, היא משפחתית 4 דלתות סדאן, בערך בגודלה של הג'טה של פולקסווגן, שלפי החברה תשווק באירופה ובסין כבר לקראת סוף 2013. הדגם צפוי להיות בעל מנוע 1.6 ליטר טורבו שישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים

 

בהמשך, החברה מציינת שהיא תציג כל 6 חודשים דגם חדש, כולל דגמים היברידיים וחשמליים (עם סוללה מתחלפת?).

 

בכדי לעמוד בסטנדרט האירופאי בתחומי הבטיחות, האיכות והסביבה, חברה קורוס ליצרניות המובילות באירופה ובעולם בתחום הרכב כגון מגנה שטרייר האוסטרית (בתחום השלדות), קונטיננטל (בתחום הצמיגים), בוש (אלקטרוניקה), מייקרוסופט ועוד.

 

בכדי להבין את המהלך הזה של צ'רי-קוואנטום - להציב מכונית ברמה אירופאית כאשר שוק הבית הוא בעצם השוק החשוב ביותר - צריך להבין במעט את השוק הסיני. שוק הרכב הסיני, שהוא שוק הרכב הגדול בעולם כיום, מתנהג כמו שוק הרכב הישראלי בשנות ה-80-90, קרי רצוי כמה שיותר פח לשקל ואם זה מוצר תוצרת חוץ, במיוחד אמריקאי או גרמני, הרי זה משובח, וזה לא משנה שהדגם הנמכר ביותר של פולקסווגן בסין מבוסס בכלל על דגם שפותח לפני 30 יותר שנה. כך יוצא שהמותגים הנמכרים ביותר בסין הן של יצרניות כגון ג'נרל מוטורס, פולקסווגן וכו'. לכן, כצעד אסטרטגי עסקי, הוחלט על שיווק מלא באירופה האמור להקנות למותג קורוס את ההילה של רכב תוצרת האמורה לסייע לתדמית ולמכירות של המותג.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.