נחשפו 7 המעומדות הסופיות למכונית השנה 2011.

מתוך רשימה של 41 מכוניות חדשות, נותרו 7 מועמדות לזכייה בתואר מכונית השנה של אירופה. הזוכה, תוכרז ב-29 לנובמבר 2011. הרשימה בעיקר מרורכבת ממכוניות המהוות נקודת מפנה עבור היצרניות ברשימה כמו הג'ולייטה ו-וולוו S60 החדשה.

המתמודדות הסופיות על התואר הן:

 

אלפא רומיאו ג'ולייטה:

אלפא רומיאו גולייטההג'ולייטה מוצאת את מקומה ברשימה ובצדק רב. לא רק שהיא המכונית החשובה ביותר כיום עבור העתיד של אלפא, אלא בפני עצמה היא קפיצת מדרגה נוספת של אלפא לעבר המיינסטרים. מכונית בטוחה, עם איכות הרכבה וחומרים טובים. כל זאת יחד עם העיצוב הכי מעניין בקטגוריית הקומפקטיות.

 

סיטרואן C3/DS3:

סיטרואן DS3  רייסינגה-C3 נמצאת כאן למעשה בעיקר בשל ה-DS3. בדיוק כמו הגולייטה עבור אלפא, גם ה-DS3 מציינת את חזרתה של סיטרואן לייצר רכבים מעניינים ומושכים יחד עם שיפור לטובה בעיצוב הפנים ובאיכות החומרים והאבזור. כמובן שיש להזכיר את שימשת הזנית הייחודית שמוסיפה למשהו האחר שסיטרואן תמיד הציעה בעברה.

 

דצ'יה דסטר:

דציה דאסטרהדצ'יה לא מוכרת לנו כלל ומפתיע למצוא כאן רכב שמראש מיועד להיות גרסה זולה וחסכונית עבור שווקים מאותגרים. הסיבה העיקרית השדצ'יה מופיעה כאן, היא שרנו הצליחה בדסטר לעשות את מה שפולקסווגן הצליחה לעשות בסקודה, לייצר רכב טוב, חסכוני ובמחיר שווה לכל נפש. למרות שבניגוד לסקודה, דצ'יה עדיין צריכה להוכיח את עצמה.

 

פורד C-MAX:

פורד C-MAXפורד C-MAX לא נמכרת בישראל, למרות שעכשיו עם הוספת גרסת גרנד C-MAX עם 7 מושבים, יתכן ודלק מוטורס תביא אותה ארצה. פורד C-MAX נמצא ברשימה כי הוא מוביל נוסעים הכי ספורטיבי שיש, עם רשימת מנועים חדשה מסדרת EcoBoost הכוללת גרסת 180 כ"ס למשפחה המאוד ממהרת. מיניוואן קומפקטי שלא יגרום לאבא להצטער על המטען היקר מאחור.

 

ניסאן ליף:

ניסאן ליףבפעם הראשונה נכנסת לרשימה מכונית חשמלית. למרות שאף לקוח עוד לא קיבל לידיו את המפתחות, אי אפשר להתעלם מהמכונית החשמלית האמתית הראשונה בייצור המוני שדיי תעזור לנו לקבוע אם העולם אכן מוכן לרכב חשמלי מלא, או שנסתפק בשנים הקרובות ביחידות הנעה היברידיות.

 

אופל מריבה:

אופל מריבההמריבה שונה מכל מיניוואן קומפקטי אחר. זה אל מסתכם בעיצוב אחר, אלא בדלתות אחוריות הנפתחות לאחור המאפשרות כניסה נוחה מאוד ובעיקר, גישה נוחה לתינוקות היישובים במושב בטיחות.

 

וולוו S60/V60:

וולוו S60היום היינו נוכחים בהשקת ה-S60 החדשה בישראל ומקומה ברשימה לא מפתיע אותנו כלל. אם הוולוו S60 הקודמת לא הרשימה בשום תחום, עם איכות חומרים לא אחידה, התנהגות כביש סבירה בלבד ומרחב מוגבל, ה-S60 החדשה היא יריית הפתיחה לעידן החדש בוולוו. איכות חומרים מהמעלה הראשונה, עיצוב ספורטיבי, אבזור רב, הנאה מנהיגה ולא פחות חשוב, וולוו חוזרת להוביל בתחום הבטיחות עם מערכות חדישות שלא דואגות רק לשלום הנהג והנוסעים אלא גם לרכבים אחרים ובעיקר להולכי רגל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.