פולקסווגן ID Life קונספט
פולקסווגן ID Life קונספט.
פולקסווגן ID Life קונספט
פולקסווגן ID Life קונספט.

פולקסווגן מציגה בתערוכת מינכן את הקונספט ID Life, קונספט לקרוסאובר עירוני חשמלי אותו פולקסווגן תביא לייצור בשנת 2025 כדגם הכניסה למשפחת דגמי ID החשמליים הייעודיים של החברה עם תג מחיר של כ-20,000 אירו, כלומר בעוד כארבע שנים פולקסווגן טוענת למעשה כי היא תוכל לשווק רכב חשמלי במחיר של דגם בנזין מקביל, במקרה הזה מדובר בפולקסווגן T-Cross.

 

גרסת הייצור של הדגם, שככל הנראה תשווק כפולקסווגן ID2, תהיה הראשונה לעשות שימוש בפלטפורמת MEB Entry שהיא גרסה מוקטנת של פלטפורמת MEB הייעודית לרכבים חשמליים של קבוצת פולקסווגן. בניגוד לדגמים המבוססים על פלטפורמת MEB שהם דגמי הנעה אחורית או כפולה, הדגמים שיתבססו על פלטפורמת MEB Entry יהיו בעלי הנעה קדמית בלבד.

 

פולקסווגן ID LIFE קונספט
פלטפורמת הנעה קדמית.

פולקסווגן מציינת כי הרכבים שיתבססו על הפלטפורמה הזו ישווק עם מערכת הנעה חשמלית בהספקים של עד 230 כ"ס, יספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות, וסוללה בקיבולת של כ-57kWh שתאפשר טווח נסיעה של כ-400 ק"מ בתקן WLTP.

 

מתוך מחשבה על קיימות, מרבית החומרים שישמשו את הדגם יהיו חומרים טבעיים או ממוחזרים, זה כולל לדוגמה שימוש בשבבי עץ בצבע של המרכב, ריפודים מבקבוקי פלסטיק (PET) ממוחזרים ובחלקו החיצוני של הגג נוכל למצוא אריג הניתן להחלפה במגוון צבעים וסגנונות שונים.

 

פולקסווגן ID LIFE קונספט
אולם משחקים פרטי.

תא הנוסעים מציג עיצוב אולטרה מינימליסטי, עיקר השליטה היא דרך גלגל ההגה או משטחי מגע ופי שאתם רואים המכשיר הסלולרי שלכם יוכל לשמש כלוח המחוונים באמצעות חיבור מגנטי ייעודי לדשבורד. כרכב המיועד לצעירים פולקסווגן התקינה בקונספט קונסולת משחקים ובלחיצת כפתור מהדשבורד נשלף מסך ענק עבור מקרן שבתקרה ואת המושבים הקדמיים ניתן לקפל לפנים וכך לקבל אולם משחקים משלכם.

2021 פולקסווגן ID Life קונספט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.