מחודש יולי: מכוני רישוי לרכב יוכלו לראשונה לבצע בדיקות תקינות ורישום של רכב ביבוא אישי.

קץ לתורים בעמדה מספר 1

משפרים את השירות לציבור במשרדי הרישוי. החל מ- 3 ביולי 2011 יוכלו מכוני הרישוי לרכב לבצע לראשונה בדיקות תקינות ורישום ראשוני של רכב ביבוא אישי- פעולות שאושרו עד כה במשרדי הרישוי בלבד, כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

 

עד כה נדרשו בעלי רכב אלה להגיע בעצמם עם רכבם לעמדה הטכנית (עמדה מספר 1) באחד מארבעת משרדי הרישוי המחוזיים בארץ ולהמתין בתור לצורך ביצוע בדיקה והרישום. השר כץ ציין כי החל מחודש יולי ניתן יהיה לבצע את בדיקת התקינה והרישום הראשוני של רכב ביבוא אישי בכל אחד ממכוני הרישוי שהוסמכו ואושרו על ידי משרד התחבורה לבצע את הבדיקה.

 

משרד התחבורה הסמיך עד כה ארבעה מכוני רישוי לבצע את הבדיקה והרישום של רכב ביבוא אישי: מכון "אלן" בבאר שבע, מכון "קומפיוטסט" באור יהודה, מכון "קומפיוטסט" בראשון לציון ומכון "הטסט" בירכא. אגף הרכב במשרד התחבורה צפוי להעניק בימים הקרובים אישורים למכוני רישוי נוספים לאחר שיעמדו בתנאים שנקבעו הכוללים בין השאר הכשרה מיוחדת של בוחני נהיגה לביצוע הבדיקה והרישום.

 

שר התחבורה מסר כי העתקת הפעילות של משרדי הרישוי לגופים חיצוניים תאפשר לשפר את רמת השרות לנהגים באופן משמעותי ותקצר את זמן ההמתנה של בעלי הרכב במשרדי הרישוי.

 

יצויין כי בשנים האחרונות אישר משרד התחבורה למכוני הרישוי בארץ לבצע שינויים טכניים ברכב כמו למשל החלפת מנוע, הסרת מנגנון לנכה או וו גרירה ברכב - פעולות שבוצעו במשרדי הרישוי בלבד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.