לקג'ן הטייוואנית הציגה קרוסאובר חדש בגודל מלא, עם הרבה טכנולוגיה ותג מחיר תחרותי.

Luxgen 7 suv

 

לקג'ן (Luxgen אך מבטאים במקור "luck-gene" ) יצרנית רכבי הנוסעים הטייוואנית הראשונה, הציגה פרטים מלאים על הקרוסאובר בגודל מלא שלה. שנה לפני כן, ב-2009 הציגה אותה חברה מיני וואן Luxgen7 MPV וכעת מציגה את ה- Luxgen7 SUV, המזכיר קצת חיצונית את השברולט טראוורס/פיג'ו 3008.

 

עם אורך של 4.8 מטר, 1.93 רוחב ו1.78 מטר גובה, הוא גדול יותר מהלנד קרוזר פראדו ודומה בגודלו ל-ML של מרצדס. המשקל לא ידוע אמנם אך עם מידות שכאלו, קל רגליים הוא וודאי שלא ועם מנוע מקורי בנפח 2.2 ליטר טורבו בהספק של 175 כ"ס ומומנט של 28 קג"מ הוא יישאר הרחק מאחור בכל רמזור.

 

המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים יפנית, עם אפשרות להחלפה ידנית. לפי היצרן מדובר בתיבה "חכמה" עם 10 מצבי נהיגה מתוכנתים מראש. מערכת ההנעה הכפולה משתמשת בבורר המאפשר 3 מצבי הנעה והמחלקת את המומנט לפנים/אחור לפי רמת האחיזה ובחירת הנהג.

 

עיצוב הפנים, רחוק מלכתוב את סיפרי העיצוב מחדש, אך מצד שני עם שני גוונים וחומרים הנראים נעימים למגע בסך הכל, הוא לא נראה זול או שונה מכל תוצרת מוכרת אחרת יחד עם מחשבה מקורית על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל.

 

כמדינה המייצרת מוצרי אלקטרוניקה עבור כל העולם. בורך הלקג'ן בשלל אלטרוניקה עכשווית. מערכת מיחשוב ראשית אחראית על כל נושא המדיה, תקשורת אלחוטית, מערכת הניווט ומערכות עזר ויזואליות לנהג. המערכת מחוברת למצלמות המצלמות את חוץ הרכב 360 מעלות, מצלמות צד המצלמות נקודות מתות בחלקו הקדמי של הרכב (כמו בסדרה 7 של ב.מ.וו) כמו ביציאה מחניה העוברת דרך חומה למשל. שתי מערכות עזר נוספות הן מערכת התראה על סטייה מנתיב ומערכת לראיית לילה.

 

הלקג'ן 7 מציג פטנט נגד גניבה משלו. ברגע שהנהג יוצא מהרכב ונועל אותו, מושב הנהג מוצמד לחלוטין להגה בכדי להקשות על פריצה לרכב. דלת תא המטען היא חשמלית, עם אפשרות פתיחה משלט הרכב.

 

המחיר בתרגום לדולרים הוא בין $35,600- $26,000. כרגע הרכב ישווק רק בטייוואן אך ישנו סיכוי סביר שנראה אתו משווק באירופה גם כן. גם אסור לשכוח את העובדה שהחברה הזו הוציאה את הרכב הראשון שלה רק בשנת 2009.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.