לקראת תערוכת פריז 2010, שברולט מציגה את הקפטיבה, אורלנדו, קרוז האצ'בר והאבאו החדשות.

שברולט קפטיבה 2011

החשיבות של הדגמים הללו עבור שברולט היא רבה. אלו הדגמים אשר איתם שברולט תנסה לשכנע את הלקוח האירופאי, שיש אלטרנטיבה מיבשת אמריקה. כולם עם מנועים חדשים וחסכוניים יותר ותיבת 6 הילוכים אוטומטית המוכרת לנו מהקרוז.

 

 

שברולט אורלנדו: המכונית החדשה לחלוטין בהיצע הדגמים של שברולט לאירופה ומדינות נוספות, היא האורלנדו. מיניוואן קומפקטי עם 7 מושבים שיתחרה במאזדה 5, רנו גרנד סניק או C4 גרנד פיקאסו. האורלנדו לא נולדה משום מקום והיא למעשה ממשיכת השברולט ויואנט עבור השוק האירופאי. לפרטים המלאים על שברולט אורלנדו.

 

 

שברולט קרוז האצ'בק: הקרוז האצ'בק, נולדה בכדי לתת מענה לתצורה המועדפת למשפחתיות באירופה. בשאר הפרטים מדובר באותה הקרוז המוכרת. לפרטים המלאים על שברולט קרוז האצ'בק.

 

 

שברולט אבאו 2011: שדרוג מקיף המלא שעבר הדגם. עיצוב פנים חדש בהשראת עולם האופנועים, מנועים חדשים ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. אם רק תוציא 5 כוכבי בטיחות כמו הקרוז (ולא 1.5 כמו היום), היא תהיה ראויה. לפרטים המלאים על שברולט אבאו החדשה 2011.

 

 

שברולט קפטיבה: הקפטיבה 2011 עוברת מתיחת פנים שבעיקר נועדה ליישור קו עם העיצוב החדש של שברולט, יחד עם שיפור בעיצוב הפנים רמת האבזור והחומרים. מנועים חדשים בהספקים של 258 כ"ס ו-171 כ"ס יחד 6 הילוכים חדשה אוטומטית (מהשברולט קרוז) ישרתו את הדגם. לפרטים המלאים על שברולט קפטיבה 2011.

תגיות: שברולט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.