גרסה מודרנית ללנצ'יה סטרטוס, נצפתה במסלול קבוצת פיאט ליד מילאנו.

לנציה סטרטוס החדשה - ריגוללנציה סטרטוס החדשה - ריגול

לנצ'יה סטרטוס, שהוצגה לראשונה בתערוכת טורינו 1970. היא מכונית הראלי הראשונה, שתוכננה קודם כל למירוצים ואחר כך רק הותאמה קלות לשימוש, לא ממש נסבל, לכביש הציבורי, על מנת לעמוד בתקנות ה- FIA המחייבות שלכל רכב תהיה גרסה חוקית לכביש ושיימכר בעד- 500 יחידות לציבור הרחב. המנוע ששירת את הסטרטוס, היה מנוע פרארי בנפח 2.4 ליטר V6 בהספק של 190 כ"ס, ששירת את הפרארי דינו 246.

 

המיתוס של הסטרטוס, נשאר עמנו עד היום, למרות שהיא לא רכב אספנים נדרש ומתוך 492 היחידות שסך הכל יוצרו, יש עדיין כמה המסתובבות בעולם.

 

בחודש שעבר, שני צילומי ריגול הראו רכב שחור, המשקף את העיצוב המקורי של סדנת ברטונה עבור הלנצ'יה סטרטוס, יחד עם מאפיינים מודרניים המשקפים את 40 השנים שעברו מאז הוצגה לראשונה. אי אפשר שלא להבין בצורת הטריז שאפיינה את העיצוב, והכנף האחורית שהייתה חלק בלתי נפרד מגוף המכונית.

 

אמנם פה ושם ברשת מסתובבות שמועות על כך שלנצ'יה תציג מחליפה לסטרטוס, אך השמועות היותר מבוססות בנוגע לזו שנצפתה על המסלול הן, שזהו פרויקט פרטי של איש תעשייה עשיר.

 

אם מביטים בלנצ'יה כיום, המדרדרת במדרון החלקלק של כניסה לדפי ההיסטוריה. ייצור של מחליפה לסטרטוס, יתכן ויספק לה את האפשרות היחידה להצלת המותג. נשמע הרבה יותר טוב מאשר קבירתה של לנצ'יה בתוך דגמי קרייזלר.

הסטרטוס המקורית:

 

 

רפליקה של סטרטוס בטופ גיר:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.