המגזין הבריטי AutoCar מבצע נסיעת מבחן ראשונה בפוקוס החדשה, המסקנות האכזבות והרשמים בכתבה.

פורד פוקוס סדאן החדשה  - יותר איכותית אך פחות מהנה לנהיגה

פורד פוקוס, היא ללא ספק המכונית החשובה ביותר של פורד ועכשיו עוד יותר עם הפיכתה למכונית עולמית שתימכר כמעט בדיוק באותה התפריט והעיצוב במעל ל-160 מדינות בעולם. מאז הוצגה הפוקוס החדשה בתערוכת דטרויט 2010, אנחנו ממתינים לראות האם הפוקוס החדשה תוכל להיכנס לנעליים הגדולות של הפוקוס המוחלפת ולהציע את תמהיל שהפך את ה-פוקוס למשפחתית הכי נוחה ומהנה לנהיגה.

 

פורד פוקוס מאז שהוצגה ב-1998, מעולם לא הייתה עם העיצוב הכי יפה, או תא הנוסעים הכי איכותי וגם לא עם תיבת הילוכים או מנועים משכנעים (להוציא כמובן את גרסאות ה- ST או ה-RS). אבל ל-פורד פוקוס תמיד היה את התמהיל הנכון והמדויק של איך מכונית משפחתית צריכה להיות בכל הקשור בחדוות נהיגה וניהוג מבלי להתפשר על נוחות הנסיעה.

 

ה-פוקוס היא ללא ספק המכונית המשפחתית הנוחה ביותר שיש כיום יחד עם התנהגות כביש המהנה ביותר שלא מגיע בזכות כוח מנוע אלא בשילוב מושלם (עבור רכב משפחתי) של הגה מתקשר בעל משקל נכון,למרות שהוא לא מהיר ולדור הראשון היה היגוי טוב יותר, יחד עם שילדה קשיחה המאפשרת כיול מתלים לנוחות מבלי שיהיו רופסים או שיפגעו בקלילות בה המכונית נכנסת לסיבוב עם תת היגוי סביר ומעבר קליל להיגוי יתר נשלט מהסוג המעלה חיוך בחייו האפורים של אב המשפחה הלוקח את הילדים לטיול סוף שבוע בהרי ירושלים.

תא נוסעים איכותי אך עם הנדסת אנוש לא מושלמת

לאחר המבחן של מגזין AUTOCAR הבריטי ניתן להגיד את הדברים הבאים על הפוקוס החדשה: בכל נקודות החולשה, למעט הגיר כפול המצמדים החדש שלא השאיר רושם חיובי במיוחד, הפוקוס החדשה לא רק טובה יותר מזו המוחלפת, היא כנראה הטובה ביותר בקטגוריה. אך בנקודות הזכות של הפוקוס המוחלפת, אותן נקודות שתמיד שמו את הפוקוס כמשפחתית מובילה, הפוקוס החדשה מאכזבת במעט. היא פשוט פחות מהנה לנהיגה, ואותו אבא אולי יעריך יותר את איכות החיים בפוקוס החדשה במשך רוב השבוע, אך באותו סוף שבוע בהרי ירושלים הוא יתאכזב שיש לו משפחתית איכותית אבל כבר לא כזו מהנה.

 

קיראו כאן על רשימת המנועים והביצועים המלאה של הפוקוס החדשה

 

לא נרחיב את היריעה, וניתן לכם לצפות בעצמכם ולהגיב, מה אתם חושבים על הפוקוס החדשה.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/KFpmpy2FlsU?rel=0{/iframe}

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/FYsXQ3fxiiY?rel=0{/iframe}

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.