סיאט אטקה מחליף את מנוע ה-1.4 ליטר במנוע 1.5 ליטר חדש ומוסיף רמת גימור חדשה וספורטיבית בדגם אטקה FR.

 

סיאט ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק מנוע חדש ורמת גימור ספורטיבית חדשה לקרוסאובר סיאט אטקה. מנוע 1.5 ליטר TSI החדש יחליף בדגם את מנוע ה-1.4 ליטר ובמקביל, לראשונה האטקה יוצא גם ברמת הגימור FR שתהווה את רמת הגימור הבכירה של הדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.5TSI מוכר לנו מדגמים רבים אחרים בקבוצת פולקסווגן, הוא מייצר הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000 ל-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 7 הילוכים DSG והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר.

 

סיאט אטקה FR
סיאט אטקה FR.

יחד עם המנוע החדש מגיעה גם רמת גימור חדשה וספורטיבית לדגם - אטקה FR. רמת הגימור FR כוללת עיצוב ספורטיבי יותר לפגושי ומוסיפה על רמת הגימור סטייל, בין היתר, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה ותפירה קונטרסטית באדום על המושבים, מוט ההילוכים וגלגל ההגה, חישוקי "18, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מערכת שמע BEATS ועוד. זה בנוסף למולטימדיה "8 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלאה ועוד.

 

סיאט אטקה FR
סיאט אטקה FR.

כל דגמי האטקה מצוידים כסטנדרט במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כגון: מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לסטייה מנתיב – Lane Assist, מערכת לניטור הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה בזמן נסיעה לאחור. רמות גימור XCELLENCE ו-FR כוללות בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים. 2019 סיאט אטקה - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 סיאט אטקה - מחירון:

אטקה 1.5TSI סטייל אוטו' - 141,900 ₪

אטקה 1.5TSI XCELLENCE אוטו' - 161,900 ₪

אטקה 1.5TSI FR אוטו' - 167,900 ₪

תגובות (13)

This comment was minimized by the moderator on the site

חאלס כבר עם ה dsg הקלוקלת!!!
מה נתקעו עם התיבה הזאת לעזאזל.

This comment was minimized by the moderator on the site

מישהו צריך להיות חם אש על האוטו הזה בשביל להוסיף 26000 שקל על אבזור כאשר האוטו הזה מבחינת מימדים הוא הקטן מול המתחרים.

This comment was minimized by the moderator on the site

אז תקנה זבל אסיאתי

This comment was minimized by the moderator on the site

כנראה שהזבל האסייתי הזה שאתה כותב עליו נוסע בלי תקלות ובלי בעיות.
סיאט זה רכבי פח אשפה.
רכב עם פחות מ6000 קמ' כבר ביקר יותר פעמים במוסך מאשר כל הרכבים האסייתים שהיו לי גם יחד.
וזה בכחצי שנה.

This comment was minimized by the moderator on the site

איפה ברכב אסיאתי יש Full led?
רכב אסיאתי מיושן ו ריק מתוכן

This comment was minimized by the moderator on the site

כל התוספות הללו עולים לפחות 50000 בסקודה או פולקסווגן

This comment was minimized by the moderator on the site

הלכה משאבת מים ב50000 וקלץ. סיאט לאון ( אותם מנועים .)

This comment was minimized by the moderator on the site

אצלי צריך להחליף את המחשב של הגיר אחרי 7000 קמ. תנחש מה המחיר?

This comment was minimized by the moderator on the site

ידוע, 8000 ש"ח?

This comment was minimized by the moderator on the site

אין אחריות ?

This comment was minimized by the moderator on the site

במנוע 1.8 או 1.4 ?

This comment was minimized by the moderator on the site

כל קבוצת פולקסוואגן בעייתית מאוד. ה4בה מאוד תקלות שחוזרות על עצמן והאנשים ממשיכים לקנות, אודי, סקודה, סיאט ופולקסוואגן.
אני אישית לא מתקרב אליהם, לא רוצה פוזה וכל החרטה הזו.
רק יפניות, אישית אוהב...

כל קבוצת פולקסוואגן בעייתית מאוד. ה4בה מאוד תקלות שחוזרות על עצמן והאנשים ממשיכים לקנות, אודי, סקודה, סיאט ופולקסוואגן.
אני אישית לא מתקרב אליהם, לא רוצה פוזה וכל החרטה הזו.
רק יפניות, אישית אוהב מזדה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אז תקנה זבל אסיאתי

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location