סיאט ישראל מסיימת את עדכון דגמי 2019 של הלאון עם מנוע ה-2.0TSI החדש המחליף את מנוע ה-1.8TSI. לדגם נוספה בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ולוח מחוונים דיגיטלי.

 

לאחר שהשיקה את מנוע ה-1.5TSI בלאון, במקום מנוע ה-1.4TSI, סיאט ישראל משיקה את הלאון עם מנוע 2.0TSI המחליף את מנוע ה-1.8TSI. ההחלפה היא בעיקר לצרכי עמידה בתקנות זיהום, אך בשורה התחתונה מדובר בשדרוג עם תוספת של 10 כ״ס להספק המרבי ותוספת משמעותית יותר של 6.1 קג״מ למומנט המרבי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-2.0TSI מייצר הספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 31.6 קג״מ בין 1,250-4,000 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG חדשה עם מצמדים רטובים, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.2 שניות (כמו בדגם היוצא) ולמהירות מרבית 228 קמ״ש (224 קמ״ש). צריכת הדלק המשולבת בתקן WLTP החדש עומדת על 16.1 ק״מ לליטר.

 

סיאט לוח מחוונים דיגיטלי
לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט בדגמי FR.

הלאון 2.0TSI תשווק ברמת גימור אחת, FR הבכירה, שזכתה למספר תוספות לעומת הדגם היוצא אך במקביל גם לתוספת של 9,000 של למחיר. מפרט הבטיחות שודרג עם תוספת של בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית 30-210 קמ״ש. דגם הסטיישן, אשר ישווק עם מנוע 1.5TSI וברמת הגימור Style בלבד, מצויד כסטנדרט בבקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בדגמי החמש דלתות מדובר באופציה בתוספת תשלום, אחרת הדגם מצויד במערכת מובילאיי 630. בנוסף נמצא חישוקי סגסוגת ״18, מולטימדיה ״8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25, תאורת LED מלאה, בורר מצבי נהיגה, פתיחה והתנעה ללא מפתח Keless, מערכת שמע משודרגת ותקרה מרופדת בשחור. 2019 סיאט לאון - מפרט טכני מלא להורדה. מפרט טכני מעודכן הכולל את דגם ST סטיישן

סיאט לאון 2019 - מחירון:

סיאט לאון 1.0TSI STYLE ידנית - 109,900 ₪

סיאט לאון 1.5TSI STYLE אוטו' - 128,900 ₪

סיאט לאון 1.5TSI FR אוטו' - 145,900 ₪

סיאט לאון 2.0TSI FR אוטו' - 163,900 ₪ (תוספת של 9,000 שקל מהדגם היוצא).

סיאט לאון סטיישן 1.5TSI ST STYLE אוטו׳ - 134,900 ₪.

דגם 3 דלתות ירד מההיצע.

 

תוספות:

צבע - 1980 ₪

צבע מיוחד - 2975 ₪

חבילת עור - 8,000 ₪

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

שכחתם לציין שהגיר שמשודך לתיבה זו, הוא מסוג DSG7 רטוב (DQ380).
הרבה יותר טוב מהגיר DSG7 היבש (DQ200) שהיה בדגם עם מנוע 1.8 TSI.

This comment was minimized by the moderator on the site

רשמו חבר לא שמת לב

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location