סיטרואן C4 קקטוס החדש מושק לראשונה בישראל עם מנוע בנזין 1.2 טורבו 130 כ"ס, במחיר של 117,990 ₪. הממהרים לרכוש ייהנו ממחיר השקה מיוחד של 114,990 ₪.

 

כחצי שנה לאחר שהשיקה בישראל את דגמי 2019 המחודשים של C4 קקטוס, קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של גרסת הבנזין הבכירה של הקקטוס - 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'. במקביל להשקת הגרסה הבכירה, לובינסקי מוזילה את גרסת ה-110 כ"ס של הדגם וכן מוזילה את מחירה של ה-C3 ברמת הגימור SHINE PK.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגרסה החדשה, המצטרפת אל גרסת ה-110 כ"ס ששווקה עד עתה, מציעה הספק מרבי 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד כשהוא משודך לתיבה אוטומטית 6 הילוכים. עם יחידת הנעה זו לקקטוס נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות ומהירות מרבית של 207 קמ"ש לצד נתון צריכת דלק משולב של 20.8 ק"מ לליטר.

 

סיטרואן קקטוס
הגרסה הבכירה של הדגם (צילומים: רונן טופלברג)

סיטרואן קקטוס 130 כ"ס ישווק ברמת הגימור הבכירה SHINE PK בלבד הכוללת, בין היתר: כניסה והתנעה ללא מפתח, מושבי נוחות Advanced Comfort, בקרת אקלים, בקרת שיוט, מגביל מהירות, פנסים קדמיים 'לד' לתאורת יום ואחוריים 'לד' מלא, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני גשם, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, 6 רמקולים, מערכת מולטימדיה עם אפשרות הפעלה בעברית והרחבה לאפל קאר-פליי, גלגל הגה מצופה עור מתכוונן לגובה ולעומק, חישוקי 17 אינץ', כוונון גובה למושב הנהג והנוסע, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית ועוד.

 

כדגם המשווק ברמת הגימור הגבוהה יותר, גרסה זו מצוידת במתלי הנוחות PHC - בולמים עם מעצורים הידראוליים וקפיצים פנימיים לטובת מהלך שיכוך ארוך יותר המאפשר התמודדות טובה יותר עם שיבושים בגדלים שונים.

 

סיטרואן קקטוס החדש תא הנוסעים
רמה גבוהה של אבזור נוחות ובטיחות.

הדגם מצויד כסטנדרט במגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת התרעה למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטח המת, אור גבוה אוטומטי, מערכת לזיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט ומערכת התראה לערנות הנהג.

מחירים:

מחירה של גרסת ה-130 כ"ס החדשה של סיטרואן קקטוס עומד על 117,990 ₪ ולרגל השקתה, תוצע גרסה זו ב-114,990 ₪ למשך חודש ימים.

 

במקביל, מחיר המחירון של גרסת ה-110 כ"ס של סיטרואן קקטוס ירד ל-114,990 ₪ ולרגל השקת הגרסה החזקה לקקטוס, תוצע גרסה זו ב-108,990 ₪ למשך חודש ימים.

 

גם מחיר המחירון של סיטרואן C3 ברמת אבזור Shine PK יורד ל-104,990 ₪ וגם היא תוצע למשך חודש ימים במחיר של 99,990 ₪.

 

תגובות (11)

This comment was minimized by the moderator on the site

הממהרים לרכוש ייהנו מרצועת טיימינג מתפוררת..

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי תפרט לאחר כמה זמן זה קורה ואם מתוך נסיון או שמועות.
כי הרכב הזה נחטף ביד ה 2 ומאד אמין ...

This comment was minimized by the moderator on the site

יש שרשור ארוך בנושא בקארספורום לגבי אותו מנוע 1.2 טורבו .
יש גם תמונות ....
תבדוק

This comment was minimized by the moderator on the site

מעניין אם החלונות האחוריים כבר נפתחים...פשוט מגוחך ...

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון זה מוזר אבל האמת שבשימוש יומי כמעט ולא פותחים את החלונות האחוריים
ביחוד בקיץ החם שלנו כשהמזגן לא נח לרגע , כך שזו לא הבעיה העיקרית ברכב הזה ,
יותר מטריד ההנדסת אנוש כגון תפעול המזגן רק מהמסך...

נכון זה מוזר אבל האמת שבשימוש יומי כמעט ולא פותחים את החלונות האחוריים
ביחוד בקיץ החם שלנו כשהמזגן לא נח לרגע , כך שזו לא הבעיה העיקרית ברכב הזה ,
יותר מטריד ההנדסת אנוש כגון תפעול המזגן רק מהמסך או מיקום בקרת השיוט מתחת להגה...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כבעלים הראשונים של הדגם החדש יותר 110 כ"ס 2019 אני יכול להגיד לך שיש עכשיו כפתור כיבוי והדלקה למזגן ללא צורך לגעת במסך ,בנוסף בתכלס יש מצב אוטומט במזגן מציבים טמפרטורה ואין מה לגעת בזה .
לגבי בקרת...

כבעלים הראשונים של הדגם החדש יותר 110 כ"ס 2019 אני יכול להגיד לך שיש עכשיו כפתור כיבוי והדלקה למזגן ללא צורך לגעת במסך ,בנוסף בתכלס יש מצב אוטומט במזגן מציבים טמפרטורה ואין מה לגעת בזה .
לגבי בקרת השיוט היא כבר על ההגה ,יש אנדוריאד אוטו גרסה 10 מעולה אגב
וראיתי התכתבות על רצועת הטיימניג שזה שטות ישראלית של אנשים שמטפלים בזול לא בשמן המתאים ולא מחליפים רצועות לפי הוראות יצרן בקיצור המנוע הזה מהנה מאד לנהיגה הרכב נעים ונוח ולדעתי גרסת ה110 מספיק חזקה גם ככה .

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אני מאד מתפלא על הטענות ברכבים הצרפתיים
אני נסעתי על רנו 4 ורנו 5 ו205 בצבא והרכבים היו סוס עבודה אמינים ונוחים ,
נכון שהפאלאס וה bx היו זוועתיות אבל היום המצב שונה לחלוטין
במיחוד בגירסאות הדיזל...

אני מאד מתפלא על הטענות ברכבים הצרפתיים
אני נסעתי על רנו 4 ורנו 5 ו205 בצבא והרכבים היו סוס עבודה אמינים ונוחים ,
נכון שהפאלאס וה bx היו זוועתיות אבל היום המצב שונה לחלוטין
במיחוד בגירסאות הדיזל שמספקות חיסכון נוחות ואמינות
אבל רכב צרפתי חייב להיות מטופל לפי הספר אחרת ים תקלות ,זה לא סובארו
ואע''פ כן לא כל מוסך יודע לטפל כראוי כי הרכבים האלה מסורבלים יחסית ליפני קוראני,
צריך למצוא מוסך טוב ולטפל טוב ואין שום בעיות .

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

דבר ראשון שהילדים שלי עושים כשנכנסים לרכב זה פותחים חלון...אם זה רק הילדים שלי אז הפסידו רק קונה אחד...

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב זה פחות מתאים למשפחה עם ילדים לדעתי.

This comment was minimized by the moderator on the site

ההזיה של הישראלים שיש איזה בעיה עם רצועת הטיימינג נתקלת בחו'ל בתגובות של אין לנו מושג על מה אתם מדברים. אין שום בעיה ברצועת הטיימינג, מדובר באחד המנועים הטובים ביותר בשוק. גם חסכוני בטירוף.
תקנו...

ההזיה של הישראלים שיש איזה בעיה עם רצועת הטיימינג נתקלת בחו'ל בתגובות של אין לנו מושג על מה אתם מדברים. אין שום בעיה ברצועת הטיימינג, מדובר באחד המנועים הטובים ביותר בשוק. גם חסכוני בטירוף.
תקנו רכבים של vag אם אתם מחפשים בעיות אמיתיות

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

החלפתי רצועת טיימינג ב 60000 ק"מ בפג'ו 208 ,אותו מנוע כמו של קקטוס

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location