הטיגואן 1.5TSI קומפורטליין הוא דגם בסיס חדש לטיגואן עם אבזור עשיר ומחיר תחרותי של 169,900 שקל.

 

קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק רמת גימור בסיסית חדשה לקרוסאובר פולקסווגן טיגואן. רמת גימור זו, עם מנוע 1.5TSI, תשווק במחיר תחרותי של 169,900 שקל ונמצאת מתחת לרמת הגימור קומפורטליין פלוס המשווקת במחיר של 194,900 שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

 רמת הגימור הבסיסית כוללת כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, חיישנים היקפיים עם חניה אוטומטית ובלימת חירום בנסיעה לאחור במהירות נמוכה, מצלמה אחורית, חישוקי סגסוגת 17", מולטימדיה מקורית "8 עם הרחבה לאנדרואיד ואפל, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מושבי קומפורט משודרגים ועוד.

 

מנוע ה-1.5TSI שבדגם בעל הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. הוא משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות ולצריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר. פולקסווגן טיגואן - מפרט טכני מלא להורדה.

פולקסווגן טיגואן - מחירון:

1.5TSI קומפורטליין - 169,900 ₪

1.5TSI קומפורטליין פלוס - 194,900 ₪

2.0TSI 4X4 קומפורטליין פלוס - 214,900 ₪

תגובות (16)

This comment was minimized by the moderator on the site

קונים סיאט אטקה ברמת גימור סטייל פלוס באחד מימי המכירות בפחות 30000שח ונגמר הסיפור. אותו מנוע אותו גיר.

This comment was minimized by the moderator on the site

תנהג בשתיהם תרגיש את ההבדל

This comment was minimized by the moderator on the site

תלמד דקדוק לפני שאתה מגיב וככה תבין מה ההבדל
שתיהן

This comment was minimized by the moderator on the site

מר שמואל במקום להשיב לענין אתה מתנשא על לא כלום .אתה מסתכל על הכסף אין לך מושג ומן הסתם אין לך היכולת לערוך אנלוגיה בין מכוניות לך קנה את הסיאט היא כנראה מתאימה לך בטח לא פולקסווגן.שתיהם שתיהן...

מר שמואל במקום להשיב לענין אתה מתנשא על לא כלום .אתה מסתכל על הכסף אין לך מושג ומן הסתם אין לך היכולת לערוך אנלוגיה בין מכוניות לך קנה את הסיאט היא כנראה מתאימה לך בטח לא פולקסווגן.שתיהם שתיהן אתה מלגלג על אחרים קשוט עצמך הפוסל במומו פוסל

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הקארוק הכי טובה מביניהם

This comment was minimized by the moderator on the site

אין כבר רמת גימור סטייל פלוס
הטיגואן ברמה אחרת

This comment was minimized by the moderator on the site

סטייל פלוס של פעם= סטייל כהיום. עבזור שלו = בערך לאמבישן של סקודה ופולקס ונופל מקומפורטליין בהרבה.
סרן אחורי של סיאט נחות לעומת זה של פולקס ונסיעה פחות נוחה. יתבטא גם בשבילים בהם פולקס הוא הטוב...

סטייל פלוס של פעם= סטייל כהיום. עבזור שלו = בערך לאמבישן של סקודה ופולקס ונופל מקומפורטליין בהרבה.
סרן אחורי של סיאט נחות לעומת זה של פולקס ונסיעה פחות נוחה. יתבטא גם בשבילים בהם פולקס הוא הטוב אחרי פורסטר.
גודל, מרווח, גימור של פולקס עדיפים.
סמל+ עלויות בהתאם.
סיאט קניה מעולה(בשביל ארצינו) למי שיש 140K. וזה מתבטא במכירות מעולות. טיגואן קניה מעולה למי שיש 170K. צופה ביקוש טוב.
עוד- כדאי לבדוק איזה גיר מותקן. לדעתי בסיאט זה DQ200, בפולקס יכול להיות משהו מתקדם יותר ועוד יסביר את פערים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בטיגואן גיר רובוטי רטוב, DQ381 לעומת יבש באטקה ובקארוק DQ200. הטיגואן הוא היחידי עם מתלה רב-חיבורי מאוחר. משמעותי. הוא גדול וכבד יותר. האטקה הכי ספורטיבית.

This comment was minimized by the moderator on the site

למה לא עשיתם השוואה עם גרסת הפלוס??
איך נדע מה ההבדלים??

This comment was minimized by the moderator on the site

גלגלים- גאנט 17״ לעמות 18״
חלונות רגילים לעומת מושחמים מאחור
תאורת הלוגן ראשית לעומת פול לד
דלת תא מטען פתיחה רגילה לעומת חשמלית עם חיישן רגל
מפתח רגיל לעומת כניסה והנעה במפתח חכם
מצלמה אחורית...

גלגלים- גאנט 17״ לעמות 18״
חלונות רגילים לעומת מושחמים מאחור
תאורת הלוגן ראשית לעומת פול לד
דלת תא מטען פתיחה רגילה לעומת חשמלית עם חיישן רגל
מפתח רגיל לעומת כניסה והנעה במפתח חכם
מצלמה אחורית לעומת מצלמות היקפיות 360
לוח שעונים אנלוגי לעומת דיגיטלי
מושבי בד כיונונים ידניים לעומת מושבי עור כיוונון חשמלי זכרונות וחימום במושבים קדמיים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

השוק חם אש.רכב פצצה.
יהיו חייבים לשפר איבזור בקרוק או להוריד מחיר
סיאט אטקה לא ברמה ובגודל של טיגואן בכלל
זרקו פצצה לשוק,שאפו לצמפיון
עכשיו הזמן שפיזו ישפרו איבזור בטיחות

This comment was minimized by the moderator on the site

למה לפיג'ו לשפר אבזור בטיחות, בגרסת הפרימיום יש את כל אבזור הבטיחות חוץ מזיהוי דו גלגלי

This comment was minimized by the moderator on the site

בגרסת הבסיס חסר אבזור בטיחות שכבר הפך כמעט לסטנדרט,גרסת 1.6 בנזין אקטיב עולה 2000 פחות מטיגואן אך עם בלי אדפטיבי ובלי תיקון סטיה מנתיב

This comment was minimized by the moderator on the site

הקארוק זהה בגודלה לאטקה, אך האטקה עולה על הקארוק בשקלול אבזור/מחיר.
אם כבר, הטיגואן תהווה סוג של תחרות (מבית לקודיאק).

This comment was minimized by the moderator on the site

איפה היא מיוצרת ?

This comment was minimized by the moderator on the site

גרמניה בלבד

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location