MG ZS EV רמת גימור NET LINE S
MG ZS EV ברמת גימור חדשה - NET LINE S.
MG ZS EV רמת גימור NET LINE S
MG ZS EV ברמת גימור חדשה - NET LINE S.

קאר איסט מקבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG בישראל, משיקה את הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV ברמת גימור חדש NET LINE S המשווקת במחיר של 135,555 ₪. רמת הגימור החדשה היא רמת גימור ביניים בין רמת הגימור הבסיסית NET S במחיר של 128,888 ₪ לרמת הגימור הבכירה NET UP S במחיר של 144,444 ₪.

 

רמת הגימור NET LINE S מוסיפה על רמת הגימור הבסיסית חישוקי סגסוגת "17 בעיצוב ייחודי, חלונות כהים מאחור, גלגל חלופי בתא המטען ומעמד למכשיר הנייד. גרסה זו תשווק גם עם חבילת E TOUCH – אפליקציית בקרה שפותחה בשיתוף עם חברת האיתור פוינטר יחד עם מנוי לשלוש שנים. אפליקציה זו מאפשרת לעקוב אחר מיקום הרכב ולקבל התרעות על מצב הטעינה של הסוללה בכל זמן, כולל בזמן טעינה מעמדות טעינה פרטיות וציבוריות ועוד.

 

MG ZS EV חורשה
חורשת MG ZS EV ביער כיסופים.

במקביל להשקת רמת הגימור החדש, קבוצת לובינסקי מציינת את היחידה ה-1000 במספר של MG ZS EV שעלתה על כבישי ישראל מאז שהדגם הושק בישראל באוקטובר 2019. בשלב זה מדובר ברכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל, במקום השני נמצא את אודי e-tron עם מסירות של 789 יחידות, נתון נאה בהתחשב שמדובר בדגם שמחירו עומד כיום על מעל ל-500,000 ₪.

לרגל הגעה לציון דרך זה, במסגרת המיזם שהחלה לובינסקי עם קק"ל עם השקת MG ZS EV בישראל בינואר 2020, לובינסקי תרמה נטיעת עץ על כל MG ZS EV שנמסר ונחנכת חורשת MG ZS EV ביער כיסופים שבעוטף עזה ובה 1,000 עצים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.