2021 סאנגיונג רקסטון החדש
סאנגיונג רקסטון החדש.
2021 סאנגיונג רקסטון החדש
סאנגיונג רקסטון החדש.

הופעת הבכורה העולמית של סאנגיונג רקסטון 2021 המחודש תערך בתחילת חודש נובמבר (2.11) אך כבר כעת סאנגיונג מאפשרת לנו הצצה מוקדמת אל הדגם שזכה למתיחת פנים מקיפה.

 

סאנגיונג העניקה לרכב הכביש-שטח הבכיר שלה חזית חדשה ובולטת המעניקה לדגם מראה מודרני יותר ובעל נוכחות מרשימה. העדכון לחזית כולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי, גריל גדול ממדים ופנסים חדשים בטכנולוגיית LED עם חתימת תאורת יום חדשה. בנוסף נמצא עיצוב חדש לפגוש האחורי יחד עם עיצוב חדש לפנסים מאחור שגם הם זכו לחתימת תאורה חדשה בצורת T שוכבת, מזכירה את חתימת תאורת היום של דגמי וולוו.

 

2021 סאנגיונג רקסטון החדש
סאנגיונג רקסטון החדש.

בתא הנוסעים המעודכן נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 לעומת לוח מחוונים אנלוגי עם מסך "7 במרכזו, יש גם מערכת מולטימדיה מעודכנת וגלגל הגה חדש. הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש וכעת היא מכילה יותר תאי אחסון בזכות המעבר לתפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים. בנוסף נמצא אופציות חדשות לגימור בתא הנוסעים וריפודי המושבים.

 

רקסטון 2021 המחודש תא הנוסעים
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל של הדגם שודרג וכעת הוא מייצר 202 כ"ס במקום 181 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ המתקבל בין 1,600-2,600 סל"ד. את תיבת ה-7 הילוכים אוטומטית של הדגם (מבית מרצדס) סאנגיונג החליפה בתיבת 8 הילוכים חדשה שתאפשר שיפור נוסף בצריכת הדלק. הכוח מועבר כמובן לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה 

מפרט הבטיחות של הרקסטון המחודש יכלול בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת 360 מעלות, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, מערכת יציאה בטוחה מהרכב, זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי ועוד. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.