סיטרואן C5 אייר קרוס
סיטרואן C5 אייר-קרוס.
סיטרואן C5 אייר קרוס
סיטרואן C5 אייר-קרוס.

תמונות רשמיות של סיטרואן C5 Aircross דלפו לרשת, כשבוע לפני החשיפה הרשמית של הדגם.

 

סיטרואן חשפה היום (ה') מספר תמונות טיזר לקרוסאובר הקומפקטי החדש שלה, C5 אייר-קרוס, אותו היא תציג בשבוע הבא בתערוכת הרכב של שנגחאי אך כמו במקרים רבים בסין, תמונות רשמיות של הדגם דלפו היום לרשת ומספקות לנו הצצה ראשונה למתחרה של סיטרואן לקיה ספורטאז'.

 

סיטרואן C5 אייר-קרוס חולק מכלולים רבים עם פיג'ו 3008 החדש, כולל פלטפורמת EMP2 וגם היצע המנועים צפוי להיות זהה למוכר לנו מה-3008. שוני משמעותי, מכני, בין הדגמים נמצא במערכת המתלים. סיטרואן אמנם נטשה את מערכת המתלים ההידרו-פניאומטיים שלה, מערכת שמצד אחד סיפקה רמת גבוהה של נוחות אך מצד שני המורכבות שלה היוותה מקור לתקלות והוצאות אחזקה גבוהות, אך זה לא אומר שסיטרואן נטשה את אחד מערכי הליבה שלה, נוחות הנסיעה, והדגם יצויד במערכת בולמים חדשה המבטיחה להציע נוחות נסיעה גבוהה מבלי להיות מורכבת במיוחד.

 

העיצוב החיצוני נשענן באופן מובהק על שפת העיצוב הנוכחית של סיטרואן, לא בטוח שמה שעובד מצוין בדגמים הקטנים יותר של החברה ומעניק להם אופי צעיר ואפנתי, עובד גם במקרה הזה. גם עיצוב תא הנוסעים ממשיך את המוכר לנו מדגמים עדכניים של המותג, אך בניגוד לדגמים הזולים יותר ניכר שהפעם סיטרואן שמה דגש רב לא רק על טכנולוגיה ואבזור אלא גם על חומרים המעניקים לתא הנוסעים מראה עשיר.

 

את הפרטים המלאים על הדגם, סיטרואן תחשוף כאמור בשבוע הבא.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.