2018 סקודה פאביה החדשה מתיחת פנים
סקודה מעניקה לפאביה מתיחת פנים.
2018 סקודה פאביה החדשה מתיחת פנים
סקודה מעניקה לפאביה מתיחת פנים.

סקודה חושפת את הפאביה המחודשת אשר זכתה לעדכון חיצוני קל ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

סקודה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הפאביה 2018 המחודשת, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים קלה שעיקרה עדכון קל לעיצוב החיצוני ותוספת של תאורת LED, עדכון היצע המנועים, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת מולטימדיה משודרגת. הפאביה המחודשת צפויה לנחות בישראל במהלך המחצית השנייה של 2018.

 

חיצונית, סביר להניח כי תתקשו להבחין במבט ראשון בהבדלים לעומת הדגם הנוכחי, אך ניתן למצוא עדכון קל לתאורת ה-LED בפנסים הראשיים שלראשונה יוצעו כאופציה עם תאורת LED מלאה (גם האחוריים), הגריל הקדמי עודכן קלות וכעת הוא בולט יותר ובתחתית הפגוש הקדמי הותקנה שבכת רשת במקום פסים אופקיים. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, כולל אופציה ל-”18, משלימים את העדכון החיצוני הקל.

 

2018 סקודה פאביה קומבי המחודשת
גם הפאביה ספייס זכתה לעדכון.

סקודה לא חושפת עדיין תמונות של תא הנוסעים, את זה היא שומרת לתערוכת ז'נבה בחודש הבא, אך היא מציינת כי נוכל למצוא פסי קישוט חדשים לדשבורד וגימור בשני גוונים למושבים. לוח המחוונים זכה גם הוא לעיצוב מחדש ובמרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית (Swing) עם מסך "6.5 והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

בתחום הבטיחות, סקודה שדרגה את מפרט הבטיחות של הפאביה באמצעות תוספת של מערכת ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ואור גבוה אוטומטי. כחלק מהסלוגן של המותג  ’Simply Clever‘  סקודה הוסיפה מגרד קרח עם מד שחיקת צמיגים (חתיכת פלסטיק, כן) וכאופציה ניתן להוסיף כניסת USB ליושבי המושב האחורי.

היצע המנועים בדגם ימשיך להתבסס על מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של קבוצת פולקסווגן (אשר החליף את מנוע ה-1.2 ליטר): 60 או 75 כ"ס בגרסה האטמוספרית ו-95 או 110 כ"ס בגרסת הטורבו TSI. מנוע ה-TSI מצויד כעת במסנן חלקיקים למנועי בנזין.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.