2017 יגואר F טייפ החדשה
יגואר F טייפ זוכה למתיחת פנים בדגמי 2017.
2017 יגואר F טייפ החדשה
יגואר F טייפ זוכה למתיחת פנים בדגמי 2017.

דגמי 2017 המחודשים של ה- F טייפ זוכים לעדכון חיצוני קליל, לתא נוסעים משודרג וטכנולוגי יותר ולגרסת השקה מיוחדת 400 Sport.

 

יגואר חושפת בתערוכת דטרויט את דגמי 2017 המחודשים של מכונית הספורט שלה, F טייפ קונברטיבל ו- F טייפ קופה.

 

וויזואלית, הדגמים זכו לרענון עיצובי קל בלבד כאשר הפנסים הראשיים עודכנו וכעת הם מבוססים על תאורת LED מלאה אדפטיבית (למעט דגם הבסיס המצויד בפנסי קסנון), יחידות התאורה מאחור עודכנו קלות וכך גם כונסי האוויר בצידי הפגוש הקדמי – שונים בין דגם לדגם בכדי ליצור בידול וויזואלי ברור יותר.

 

בתא הנוסעים אנחנו מוצאים מושבים חדשים וקלים יותר וכן גימור כרום ואלומיניום חדש. המושבים החדשים בנויים על מסגרת מגנזיום קל משקל, הפחתה של 8 ק"ג, והמבנה הצר שלהם הגדיל את טווח הכיוון לאחור ב-50 מ"מ משמעותיים. בנוסף לכך נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה, Touch Pro, עם מסך איכותי יותר ותגובה מהירה יותר של המערכת.

 

בכדי לחגוג את השקתה של ה- F-Type המחודשת, יגואר תשווק למשך שנה בלבד מהדורה מיוחדת של הדגם – Sport 400. כשמה, לגרסה זו הספק מרבי של 400 כ"ס המתקבל ממנוע ה-3.0 ליטר V6 המצויד במגדש-על. גרסה זו כוללת בנוסף חישוקי "20 בעיצוב ייחודי לדגם, שדרוגים לשלדה, מערכת בלימה משופרת ועוד.

 

עם מתיחת הפנים לדגם, יגואר מוסיפה גרסה חדשה לדגם, R-Dynamic, לאלו המסתפקים בדגם הבסיס אך רוצים מראה ספורטיבי יותר. לגרסה זו מנוע בהספק של 340 כ"ס, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי וגימור בשחור מבריק בפגוש הקדמי.

 

את דגמי הבסיס עם מנוע V6 ניתן לקבל עם הנעה אחורית או כפולה ותיבת 6 הילוכים ידנית (רק עם הנעה אחורית) או 8 הילוכים אוטו', הדגמים החזקים יותר עם מנוע V8 ישווקו מעתה עם הנעה כפולה בלבד כאשר דגם ה- SVR ממשיך לשמש כדגם הקצה של ה- F טייפ עם הספק מרבי של 575 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.