היצרן יולמי (Hulme  CanAm  ) מניו-זילנד, מציג למכירה את ה-קאןאם עם מנוע קורבט ותג מחיר של מעל ל-$465,000

יולמי קאןאם

 

יולמי (Hulme) הציג כבר לפני 4 שנים את הקונספט שלו למכונית-על דו מושבית פתוחה החוקית לכביש אך בעיקר מיועדת למסלול. יולמי נקראת על שם נהג הפורמולה-1 הניוזילנדי שזכה באליפות בשנת 1967, דני יולמי. רק 20 יחידות ייוצרו מהקאןאם בגרסת הרודסטאר. בעבר הוצגה אף גרסת קופה אך אין שום ידיעה על הכוונה לייצר אותה.

 

ה-קאן-אם בעלת שלידת סיבי פחמן (אמבטיה) וכל שאר מרכיבי גוף המכונית גם כן עשויים מסיבי פחמן. על המאזניים תציג ה- קאןאם 980 ק"ג, משקל נמוך אמנם אך לא מדהים לרכב בגודל שכזה. המנוע המרכזי שמותקן בין הנהג לסרן האחורי, הוא מנוע שברולט LS7 בנפח 7.0 ליטר V8 בהספק של 600 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ. לרוכשים אפשרות לרכוש שני תיבות הילוכים, ידנית 6 הילוכים או 6 הילוכים סיקוונסאלית או עם תפעול מנופים על ההגה.

 

היצרן לא מציג נתונים רשמיים, אך מוסר שתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תערך פחות מ-3.5 שניות והמהירות המרבית תעמוד על 325 קמ"ש.

 

בשלב זה החברה רק פתחה את פנקס ההזמנות. על מנת לשריין רכב על הרוכש להפקיד $14,000 (שניתן לקבל חזרה במקרה של חרטה). רק באמצע 2011 תחל החברה למכור את הרכבים בפועל ואז על הרוכש לשלם את ההפרש לסכום של $465,000. הסכום כולל טיסה לניוזילנד, התאמת הרכב לפי דרישות הרוכש, נהיגה מודרכת על מסלול מרוצים ולאחר הסיום ישלח הרכב לביתו של הקונה המאושר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.