תוכנית החומש של לנצ'יה יוצאת לדרך ובתערוכת ז'נבה הקרובה נזכה לראות לפחות שלושה דגמים חדשים של לנצ'יה.

לנציה פלביה כקרייזלר 200 באירופה

לנצ'יה תחל את התחייה מחדש שלה בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ 2011) עם הצגתם של לפחות שלושה דגמים חדשים. אנחנו כבר יודעים שלנצ'יה תציג את ספינת הדגל שלה, מכונית סאלון על בסיס קרייזלר 300 עם השם המחייב תמא בתערוכת ז'נבה, וכעת נוספת לרשימה משפחתית גדולה פרמיום על בסיס קרייזלר 200 שככל הנראה תיקרא פלאביה (Flavia), עוד שם מפואר ומחייב מהעבר של לנצ'יה. הפלאביה תוצע הן כסדאן והן כקבריולט בדיוק כפי שקרזיילר 200 מחליפת הסברינג תשווק בארה"ב.

 

גרסת לנצ'יה לקרייזלר 200, תתפקד כנציגת דגם ה-200 של קרייזלר באירופה. כמו שאר דגמי לנצ'יה החדשים מבוססי קרייזלר, לנצ'יה תבצע שינויים קוסמטיים חיצוניים ופנימיים, כיול מתלים שונה וכמובן אופציה לתיבת הילוכים ידנית ומנוע דיזל שנעדר מההיצע של קרייזלר 200. ה-פלאביה תמוצב בהיררכיית הדגמים של לנצ'יה מעל ל-דלתא שתרד מהמדף ללא ממשיכה ב-2013.

 

נציגה מחודשת ללנצ'יה שתוצג גם היא בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ, היא ה-אפסילון החדשה שהשקתה נדחתה כבר מעל לשנתיים ואמורה לתפקד כלחם והחמאה של המותג המנסה לקום לתחייה. עוד במהלך 2011, לנצ'יה תחשוף גרסה משלה למיניוואן וויג'ר של קרייזלר. לנצ'יה פלביה תשווק בתחילת 2012 ואילו שאר הדגמים, ה-תמא החדשה, האפסילון וגרסת לנצ'יה לוויג'ר ישווקו כבר במהלך המחצית השנייה של 2011.

 

תוכנית החומש המלאה של פיאט:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.