2024 פולקסווגן ID.UNYX
פולקסווגן ID.UNYX.
2024 פולקסווגן ID.UNYX
פולקסווגן ID.UNYX.

פולקסווגן חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הקרוסאובר קופה החשמלי ID.UNYX המיועד לשוק הסיני בלבד ואם משהו בעיצוב הדגם נראה לכם מוכר אתם לא טועים, שכן מדובר בגרסה של פולקסווגן לקופרה טווסקאן החשמלי כאשר שני הדגמים יצאו מאותו פס ייצור בסין (עדכון לידיעה עם פרטים נוספים בהמשך).

 

פולקסווגן ID.UNYX הוא דגם ראשון למותג המשנה החדש ID.UX של פולקסווגן המיועד לשוק הסיני, תחתיו פולקסווגן תשווק רכבי לייף סטייל חשמליים והמאפיין הויזואלי המשותף לכל הדגמים של מותג המשנה הוא לוגו פולקסווגן מוזהב. בדומה למותג קופרה לעומת סיאט, גם דגמי ID.UX נועדו לספק חוויה משודרגת עליה פולקסווגן תגבה עוד כמה אלפי יואן לעומת דגמי פולקסווגן הרגילים. 

 

2024 פולקסווגן ID.UNYX
פולקסווגן ID.UNYX.

פולקסווגן ID.UNYX נשען כמו כל שאר דגמי ID החשמליים של פולקסווגן על פלטפורמת MEB ועם אורך של 4.66 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.61 מטר ובסיס גלגלים של 2.76 מטר הוא זהה בגודלו, באופן לא מפתיע, לקופרה טווסקאן ודומה בגודלו לפולקסווגן ID5, שלא משווק בסין. 

 

כצפוי, פולקסווגן ID.UNYX מצויד באותן יחידות הנעה של קופרה טווסקאן, גרסת הנעה אחורית בהספק מרבי של 286 כ"ס וגרסת ההנעה הכפולה בספק מרבי משולב של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 55.5 קג"מ. פולקסווגן לא חושפת את נתוני הביצועים אך עם היחידה החזקה יותר הדגם נתון התאוצה 0-100 קמ"ש צפוי לעמוד על 5.5 שניות, כמו בטווסקאן. הסוללה שתשרת את שתי גרסאות הדגם היא אותה סוללת 77kWh המשרתת דגמים אחרים קבים בקבוצת פולקסווגן (82kWh ברוטו). 

 

2024 פולקסווגן ID.UNYX
פולקסווגן ID.UNYX.

פולקסווגן ID.UNYX מצויד באותה סוללה המוכרת לנו משאר דגמי ID העדכניים של פולקסווגן בקיבולת נטו של 77kWh המאפשרת לדגם, בתקן הסיני, טווח נסיעה של 621 ק"מ או 565 ק"מ, בהתאמה. בשלב זה מדובר בחשיפה ראשונה של הדגם, כך שתמונות של תא הנוסעים ופרטים נוספים ייחשפו בהמשך. 

 

פולקסווגן ID.UNYX תא הנוסעים
פולקסווגן ID.UNYX.

עדכון: פולקסווגן חושפת כעת פרטים נוספים על ה- ID.UNYX, כולל תמונות של חלל תא הנוסעים המספק לנו אישור נוסף כי המקור לפולקסווגן ID.UNYX הוא קופרה טווסקאן. למעט חומרי גימור בהדפס וצבעים שונים, ויתור על הגשר הדקורטיבי שמחבר את הקונסולה בין המושבים עם הדשבורד (גם לטובת השימושית שכן הגשר בטווסקאן מסתיר את משטח הטעינה האלחוטי ותא האחסון הפתוח), גלגל הגה שונה וכמובן שהחלפת סמלי קופרה מריפודי המושבים, כל השאר זהה למוכר לנו מהטווסקאן. 

 

2024 פולקסווגן ID.UNYX
פולקסווגן ID.UNYX.

משפחת דגמי ​​ ID.UNYX תכלול עד לסוף שנת 2026 חמישה דגמים שונים, רובם דגמי SUV אך תהיה גם מכונית סאלון אחת. עד לשנת 2030 פולקסווגן מתכננת להשיק 34 דגמים חדשים עבור השוק הסיני וזאת כדי לחזק את הנוכחות של המותג בשוק זה ולשמור על כתר היצרן הבינלאומי הגדול ביותר בשוק הסיני. היצע הדגמים הזה יכלול 16 דגמי ID חשמליים, 12 דגמים חדשים עם מנוע בעירה פנימית ושישה דגמי פלאג-אין. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.