לקסוס IS חגגה השנה 12 שנים לדור השלישי של ה- IS ואם חשבנו שהדגם כבר לא יזכה להמשך, לקסוס לא מוותרת עדיין על הדגם ומעניקה לו עוד מתיחת פנים מקיפה במיוחד העוללת עדכון לעיצוב החיצוני, רענון טכנולוגי לתא הנוסעים לצד עוד מספר שדרוגים.
לקסוס העניקה לדגמי 2026 של ה- IS חזית חדשה, מודרנית ובעיקר דינאמית יותר למראה רק קחו בחשבון שבתמונות מוצגת רמת הגימור הספורטיבית F Sport כך שברמות הגימור הרגילות נפגוש מראה קצת מעודן יותר ועם יותר כרום ופחות השחרה לגריל, מסגרת החלונות ועוד. גם חישוקי ה-"19 שייכים רק לרמת הגימור F Sport, כך גם הספוילר בשחור והדמוי דיפיוזר בתחתית הפגוש האחורי.

לקסוס IS המחודשת תשווק בשוק האמריקאי רק בדגם הבנזין IS 350 ומחוץ לשוק זה הדגם ישווק גם בגרסה ההיברידית המוכרת IS 300h. לקסוס לא מספקת פרטים על יחידות ההנעה המעודכנות של הדגמים אך אם לא יהיו הפתעות אז דגם IS 350 ישווק עם מנוע 3.5 ליטר V6 אטמוספרי בהספק של 318 כ"ס ודגם IS300h ישווק עם מערכת הנעה היברידית 2.5 ליטר בהספק משולב של 220 כ"ס.

חלל תא הנוסעים זכה לעדכון די מקיף הכולל עיצוב חדש לפתחי המיזוג הקיצוניים, ממשק בגרסת אקלים חדש בצורת קלידים הותקן בקונסולה המרכזית ומעליו נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע בגודל של "12.3 כאשר השעון האנלוגי במרכז הדשבורד ונגן ה- CD!! הוסרו מתא הנוסעים. את לוח המחוונים האנלוגי מחליף כעת לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 כאשר נמצא בנוסף גם גלגל הגה חדש, חומרי גימור מעודכנים ועוד. לחלק זה יראה מיושן ולחלק מצוין עם איזון נכון בין מסכים וטכנולוגיה לבין ממשקי כפתורים לשליטה מהירה ואינטואטיבית יותר על הפעולות השכיחות.
לקסוס מדווחת כי מערכת ההיגוי והמתלים, עם בולמים אדפטיביים, זכו גם הם לעדכון עם מתיחת הפנים לדגם. את העדכון משלימה חבילת מערכות בטיחות מתקדמות מהדור האחרון של לקסוס.